کد خبر: ۱۲۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۶ 11 March 2015
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران گفت: در سال‌جاری 35 مرکز نیکوکاری در استان ایجاد شد و ایجاد 17 مرکز نیکوکاری در دستور کار قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی مازندران، مرکز نیکوکاری موزیرج بابل با حضور امام جمعه بابل، نمایندگان مردم بابل در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان در این شهرستان افتتاح شد.

مدیرکل کمیته امداد مازندران در این مراسم اظهار کرد: کمیته امداد در دو محور توانمندسازی فکری، فرهنگی و توانمندسازی اقتصادی تلاش می‌کند.

تیمور طهماسب‌پور افزود: در راستای توانمندسازی فکری و فرهنگی به همراه تقویت باورهای دینی، کمیته امداد برنامه‌های ویژه‌ای در دستور کار دارد.

وی گفت: 11 هزار دانش‌آموز و دانشجو زیر حمایت این نهاد قرار دارند و برگزاری کلاس‌های آموزشی، توسط مبلغان دینی و اساتید دانشگاه برای خانواده‌های زیر حمایت با هدف تقویت باورهای دینی انجام می‌شود.

طهماسب‌پور با بیان اینکه رویکرد ایجاد مراکز نیکوکاری واگذاری امور مردم به مردم با محوریت مساجد محل است، ادامه داد: در سال جاری 35 مرکز نیکوکاری در استان ایجاد شد و ایجاد 17 مرکز نیکوکاری در دستور کار قرار دارد.

امام جمعه بابل نیز در این مراسم اظهار کرد: محور اساسی ارزش‌های دینی در این است که جامعه انسانی را به یکدیگر معطوف کند تا افراد بتوانند مسیر تکاملی خود را به راحتی طی کنند.

حجت‌الاسلام مجتبی روحانی با تقدیر از کمیته امداد و ارائه خدمات شایسته این نهاد در راستای توانمندسازی محرومان و نیازمندان، افزود: این نهاد با مشارکت دادن مردم درصدد خدمت‌رسانی مطلوب به اقشار آسیب‌پذیر جامعه است.

وی گفت: مرکز نیکوکاری موزیرج بابل هفتمین مرکز نیکوکاری در این شهرستان است.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931219001602#sthash.z8OV6qnA.dpuf
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار