معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی در پیامی شهادت جانباز و آزاده شهید سردار صارم طهماسبی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۲۵۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۳ 08 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی در پیامی شهادت جانباز و آزاده شهید سردار صارم طهماسبی را تسلیت گفت.

ایرنا گزارش داد، در پیام حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی آمده است: خیل دلدادگان سالار شهیدان جملگی شیدای شهادت بودند.
برخی با قافله شهادت راهی دیار معشوق شدند و برخی در رکاب امام صبر در کوچه های پرفراز و نشیب روزگار به جانبازی در میان زمینیان رسالت ایثارگری یافتند.
اما قدم های ایشان هیچگاه زمین گیر خاک نبوده است و این اجر مجاهدتشان است که کالبد رنجور و روح پرتمنای شان را به برادر و همرزمان شهید شان واصل می کند.
وصل عاشقانه جانباز شهید گرانقدر سردار صارم طهماسبی از فرماندهان لایق و شجاع در عرصه دفاع مقدس و مبارز سرافراز علیه رژیم متجاوز صهیونیستی مبارک باد که بایسته و سزاوار این مرتبه والا بود.
صبر جمیل و تسلی خاطر بازماندگان و علو درجات آن جانباز شهید معزز را از بارگاه ایزد منان خواستارم. روحش شاد، یادش گرامی و راهش پررهروباد.
سردار شهید صارم طهماسبی از جانبازان 70 درصد جنگ تحمیلی پس از یک دوره طولانی دو ساله و تحمل رنج و درد ناشی از جراحت دوران دفاع مقدس صبح روز جمعه 15 آبان دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.
این شهید والامقام در دو سال گذشته بخاطر وجود ترکش در قسمت سر و آسیب دیدگی مغز، با مشکلات شدید جسمی و تحرکی مواجه شده بود.
شهید طهماسبی در مسئولیت های مختلف عملیاتی، شناسایی، رزمی و فرماندهی یگان های پیاده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان ایلام خدمات شایانی به اسلام و انقلاب ارائه کرد.
در 13 آبان سال 1363 هنگام ماموریت شناسایی در منطقه سرخر مهران از سوی گروه معروف به گوش برها به اسارت درآمد و پس از 50 ماه اسارت به آغوش ایران اسلامی بازگشت./پ
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار