تابناک تهران- سازمان هواشناسی اعلام کرد: طی امروز و فردا با عبور سامانه بارشی از کشور شاهد بارش باران و رعد و برق و در نقاط کوهستانی شاهد بارش برف خواهیم بود. بارش باران از روز یکشنبه در سراسر کشور خواهد بود و تهران همچنان آسمانی ابری و غبارآلود همراه با بارش پراکنده باران خواهد داشت.
کد خبر: ۱۲۵۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷ 07 November 2015
به گزارش تابناک تهران؛ بر اساس تحلیل آخرین داده های هواشناسی، طی امروز و فردا، عبور نامتناوب امواج ناپایدار تراز میانی را از روی کشور خواهیم داشت.

بر این اساس امروز در نیمه غربی و به تدریج از بعداز ظهر در برخی نقاط شرقی کشور بارش باران، در مناطق جنوبی رعد و برق و در نقاط کوهستانی و سردسیر بارش برف خواهیم داشت.

شدت بارش ها امروز در استان کهگیلویه و بویر احمد، نیمه شمالی فارس، نیمه شرقی خوزستان خواهد بود.

به گزارش تابناک تهران طبق گزارش هواشناسی از روز یک شنبه بارش به صورت پراکنده در اکثر نقاط کشور ادامه خواهد یافت. این سامانه روز دوشنبه در نیمه شرقی کشور فعال خواهد بود و همزمان سامانه بارشی دیگری از سمت غرب و شمال غرب آب و هوای کشور را تحت تاثیر قرار می دهد. و موجب موج بارش باران و برف در کشور خواهد شد.

 لازم به ذکر است؛ براساس گزارش شرکت کنترل کیفیت هوای پایتخت شرایط وارونگی دما تا روز دوشنبه برای تهران ادامه خواهد داشت. بنابراین هوای پایتخت در شرایط ناسالم قرار می گیرد، بیماران قلبی و تنفسی و سالمندان از تردد غیر ضروری  در معابر خودداری کنند.

به گزارش تابناک تهران هوای امروز شنبه در پایتخت نیمه ابری تا ابری، غبارآلود و بارش پراکنده باران بارش باران، خواهد بود و طی دو روز آینده هم همین وضعیت ادامه خواهد داشت.

بنا بر اعلام سازمان هواشناسی سرعت باد در تهران 5متر بر ثانیه, 18کیلومتر بر ساعت,  همراه با نم نسبی حدود  % 47 و دید افقی  3500 متر است.

همچنین بیشنیه دمای امروز تهران به 17 درجه سانتی‌گراد و کمینه به 10 و همینطور دو روز آینده هم در گرمترین ساعات 18 درجه سانتی گراد و در سردترین ساعات 9 درجه سانتی گراد متغیر خواهد بود. 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار