رئیس دادگستری بهشهر گفت: 70 هکتار از اراضی جنگلی بهشهر در یک و سال و نیم اخیر خلع ید و به منابع طبیعی تحویل داده شد.
کد خبر: ۱۲۴۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵ 06 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، علی کیانی در سالن اجتماعات فرمانداری بهشهر گفت: جمعیت شهرستان 155 هزار نفر است که به طور میانگین سالانه 35 هزار فقره پرونده در موضوعات مختلف حقوقی و کیفری از سوی مردم شهرستان وارد دادگستری و دادسرا می‌شود.
وی افزود: مجموعه قضات و کارمندان دادگستری و دادسرای شهرستان با تلاش و زحمت‌های شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند و نتایج خوبی نیز حاصل شده اما کم و کاستی‌ها و کمبود نیرو نیز وجود دارد که در تلاش برای رفع این موانع هستیم تا بتوانیم مجموعه قضایی بهشهر را به عنوان نمونه در سطح استان مطرح کنیم.
این مسئول با بیان اینکه دستگاه قضایی بهشهر در کنار حفظ استقلال قضات و دادستانی؛ تعاملی سازنده با همه نهادهای اجرایی شهرستان برقرار کرده است، افزود: در سایه این تعامل و وحدت توانستیم در یک سال و نیم اخیر نتایج بسیار خوب و مطلوبی را در آمار و عملکرد کسب کنیم.
رئیس دادگستری بهشهر گفت: نتایج مطلوبی در برخورد با اراذل و اوباش و برهم زنندگان امنیت مردم، کاهش وقوع جرایم خشن و جلوگیری از زمین‌خواری و تجاوز جنگلی و منابع طبیعی در کارنامه یک سال و نیم اخیر حاصل شده است.
وی افزود: 70 هکتار از اراضی جنگلی در یک و سال و نیم اخیر خلع ید و به منابع طبیعی تحویل داده شد، در شبه جزیره میانکاله 12 هزار و 444 هزار هکتار از اراضی که در اختیار بانک زمین بود به محیط زیست برگرداننده شد.
کیانی یادآور شد: شهرستان بهشهر با مساحت 3106 کیلومتر مربع 6 در صد از مساحت کل استان مازندران را در برگرفته است و شامل 3 شهر بهشهر ، خلیل شهر و رستمکلا است.
وی تصریح کرد : این شهرستان دارای 2 بخش مرکزی و یانسر است و 5 دهستان و 81 روستا دارد و به لحاظ وجود جاذبه های گردشگری متعدد مانند منطقه عباس آباد ، شبه جریره میانکاله و بناهای تاریخی گوناگون و وجود مراکز مهم اقتصادی مانند بندر و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد، پایانه نفتی و کارخانه های متعدد از جمله کارخانه بهپاک این شهرستان از اهمیت ویژه اقتصادی در استان برخوردار است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار