کد خبر: ۱۲۳۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷ 04 November 2015

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان البرز با تاکید بر اینکه، روز ۱۳ آبان نمادی از استکبار ستیزی است، گفت: ملت شریف ایران اسلامی همیشه گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.

حجت الاسلام سید عباس مسعودی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تبریک روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی به مردم مبارز و قهرمان ایران، اظهار کرد: روز ۱۳ آبان نمادی از استکبار ستیزی است که در سراسر ایران به منصه ظهور گذاشته می شود.

وی با اشاره به حضور همیشگی مردم در صحنه گفت: این حضور نمایانگر این است که مردم ایران گوش به فرمان ولی امر مسلمین هستند و با حضور در راهپیمایی روز ۱۳ آبان ثابت می کنند که همچنان پیرو رهبر معظم انقلاب در خصوص تعبیرات ایشان در مورد آمریکا هستند.

حجت الاسلام و المسلمین مسعودی گفت: عملا ثابت شده است که آمریکا هیچ انگیزه ای برای رشد کشورهای دیگر نداشته و اگر تفاهمی هم به وجود می آید تا زمانی است که برایش منفعت داشته باشد.

وی افزود: لازم است مردم با حضور همیشگی خود در صحنه و پشتیبانی مسئولان در اجرای مسائل کشوری به اتخاذ تصمیم های بهتر یاری رسان باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز در پایان گفت: روز سیزده آبان راهپیمایی مردم از میدان توحید آغاز و تا مصلی کرج ادامه دارد و در پایان سخنران این مراسم «مهدی چمران» رییس شورای شهر تهران خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار