مدیر کل هواشناسی ایلام
مدیر کل هواشناسی ایلام با بیان اینکه سیستم بارشی ناپایدار پاییزی از فردا آسمان نقاط مختلف استان را در بر می گیرد، در خصوص آبگرفتگی معابر و وقوع سیل در استان هشدار داد.
کد خبر: ۱۲۳۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹ 04 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، مدیر کل هواشناسی ایلام با بیان اینکه سیستم بارشی ناپایدار پاییزی از فردا آسمان نقاط مختلف استان را در بر می گیرد، در خصوص آبگرفتگی معابر و وقوع سیل در استان هشدار داد.

خبرنگار مهر به نقل از روابط عمومی هواشناسی ایلام گزارش داد، یوسف شیخ الملوکی اعلام کرد: این سیستم بارشی که به تناوب از فردا تا روز شنبه بر آسمان استان حاکم خواهد بود بصورت بارش باران، رگبار، رعد و برق، وزش باد و کاهش دما خود را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه اوج این بارش ها از ظهر پنجشنبه خواهد بود، اضافه کرد: این سیستم بارشی جنوبی است و شدت بارش های آن بیشتر مناطق جنوب استان را دربر می گیرد هر چند، مناطق شمالی استان نیز از میزان بارش های آن بی بهره نخواهند بود.

مدیر کل هواشناسی ایلام به مردم و مسئولان استان ایلام توصیه کرد این سیستم بارشی یک بارش ناپایدار نرمال پاییزی است که در حالت عادی هیچ خسارتی را در پی ندارد اما با توجه به تخریب و آسیب زیرساخت هایی چون مسیل ها در نقاط مختلف ایلام، باید آمادگی و مراقبت های لازم را به عمل آورند و هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند./پ

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار