مانور پدافند غیر عامل در شرکت توزیع نیروی برق تبریز برگزار شد.
کد خبر: ۱۲۲۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۸ 02 November 2015

به گزارش  تابناک تبریز ، افشین روشن میلانی با اعلام خبر فوق لفزود: در این مانور برق برخی مراکز حساس قطع شد تا آمادگی آنها در حوادث واقعی سنجیده شود.

وی با اشاره به ارزیابی واکنش نفرات و تامین تجهیزات برق تاکید کرد: نتایج ارزیابی این مانور می تواند در افزایش آمادگی مراکز حساس در مواقع بحران، نقش بسزایی داشته باشد.

وی انجام چنین مانور هایی را تمرین برای حوادث واقعی عنوان کردو افزود: تجزیه و تحلیل نتایج این مانور به طور کامل به شرکت توانیر و وزارت نیرو انعکاس خواهد یافت تا دربرنامه ریزی ها مورد توجه قرارگیرد.

روشن میلانی در ادامه با اشاره به روند اجرایی این مانور تصریح کرد: اسامی مراکز حساس و حیاتی قبلا"به شرکت توانیر اعلام شده بود و بر اساس دستور العمل صادره قرار شد تا آمادگی مولد های اضطراری تعدادی از این مراکز سنجیده شود.

وی ادامه داد: اکیپهایی متشکل از 8گروه عملیاتی شامل :ستاد فرماندهی ،اکیپ های عملیاتی قطع و وصل ،اکیپهای بازدید از مولدها ،ارزیابان و ناظرین استانداری و گروه های فیلمبرداری و عکاسی تشکیل و برنامه عملیاتی ابلاغ و در پست های تعیین شده مستقر گردیدند.

وی افزود: دستور قطع و وصل راس ساعت مقرر از طرف شرکت توانیر اعلام و اکیپ های عملیاتی وارد عمل شدند و در نهایت، وضعیت آمادگی بهره برداری از مولدها، خوب ارزیابی شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق تبریز در پایان خاطر نشان کرد: این شرکت در طول سال مانورهایی را در جهت آمادگی و به روز رسانی کارکنان و تجهیزات انجام می دهد که همین امر موجب شده تا عملکرد خوبی در بحران ها داشته باشد. در همین زمینه می توان به زلزله ارسباران و گردباد روستای چاوان اشاره نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :