تابناک: هرچند بنزین یورو 4 با استقبال گرم مسئولان اصفهانی از جمله استاندار در استان توزیع شد و خبر کاهش آلودگی ها در استان به ویژه کلانشهر اصفهان در بوق و کرنا شد اما هنوز گویی بعد از یک سال از این افتتاح، گره تولید گازوئیل یورو4 در پالایشگاه اصفهان هنوز باز نشده است.
کد خبر: ۱۲۲۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱ 02 November 2015
به گزارش تابناک اصفهان، حدود یک سال از تولید بنزین یورو4 در اصفهان می گذرد. بنزینی که تولید آن برای پالایشگاه اصفهان 159 میلیارد تومان آب خورده است.

هرچند بنزین یورو 4 با استقبال گرم مسئولان اصفهانی از جمله استاندار اصفهان در استان توزیع شد و خبر کاهش آلودگی ها در استان به ویژه کلانشهر اصفهان در بوق و کرنا شد اما هنوز گویی بعد از یک سال از این افتتاح، گره تولید گازوئیل یورو4 در پالایشگاه اصفهان هنوز باز نشده است.

تمامی تلاش ها برای دور زدن تحریم ها در این پالایشگاه در نهایت منجر به تولید بنزین یوروز 4 آن هم بعد از 5 سال شد اما هنوز تولید گازوئیل یورو4 در این واحد تولیدی به تکمیل نرسیده است.

گازوئیل یورو4 که باید به مرز تولید 20 میلیون لیتری برسد تاکنون فقط خود را به مرز 2 میلیون لیتر رسانده است. البته تولید گازوئیل یورو4 به دلیل مسائل زیست محیطی متوقف شد و در همان 2 میلیون لیتر به ایستگاه محیط زیست رسید.

حال بعد از گذشت یک سال از توقف این طرح، هنوز سرنوشت آن به نتیجه نرسیده و این در حالی است که با آغاز فصل سرما، و تشدید آلودگی هوا در کلانشهر اصفهان، توزیع گازوئیل یورو4 ضروری به نظر می رسد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار