تابناک:مدیر تالار هنر اصفهان از برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، هنری تئاتر محله از امروز در تالار هنر خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۳ 09 March 2015

به گزارش تابناک اصفهان به نقل فارس، میثم بکتاشیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این جشنواره از امروز تا23 اسفند ماه جاری در تالار هنر و هنر‌سرای خورشید به همت معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی، تفریحی شهرداری اصفهان در صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود.

وی افزود: 25 نمایش در این جشنواره در بخش‌های صحنه‌ای، دانش‌آموزی، خیابانی، کودک، نوجوان، بزرگسال و تئاتر معلولان در بخش جنبی به روی صحنه می‌رود.

مدیر تالار هنر اصفهان تصریح کرد: نمایش‌های شهر بی‌گدا به کارگردانی فاطمه جعفر‌زاده، دروغگو به کارگردانی رخشا سنایی، خود‌خواه بی‌دم به کارگردانی فرشته شاه بندری، ضحاک مار دوش به کارگردانی مائده موسوی، اتاق انتظار به کارگردانی ملیکا غلامی، شعبده و طلسم به کارگردانی حدیث ایقایی در تالار هنر به نمایش در می‌آید.

وی اضافه کرد: این جشنواره به محوریت محلات و با موضوع اجتماعی، فرهنگی و با هدف تقویت هنر تئاتر در محلاتدر حال برگزاری است.

بکتاشیان از استقبال خوب شهروندان از این برنامه خبر داد و تاکید کرد: بخش دیگر این جشنواره اجرای سرود است که 26 گروه سرود برگزیده در محل هنر‌سرای خورشید اجرا دارند و مراسم اختتامیهاز ساعت 15 و 30 دقیقه تا 17 در محل تالار هنر برگزار می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار