نمایشگاه عکس شور حسینی با عنوان«سفری به آسمان» باهدف نمایش گوشه‌ای از عرض ارادت دل‌سوختگان و عاشقان امامت و ولایت در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قوچان برپا شد.
کد خبر: ۱۱۸۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۸ 27 October 2015
در آئین افتتاح این نمایشگاه که با حضور جمعی از مدیران فرهنگی این شهرستان در محل تالار اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قوچان اظهار داشت: دشمن در تلاش است تا فرهنگ و شور حسینی را کمرنگ نشان دهد و با تبلیغات سوء آن را به بیراهه بکشاند.

علیرضا یاقوتی با اشاره به هجمه دشمنان اسلام در راستای تخریب فرهنگ حسینی در فضای مجازی گفت: انتشار عکس و یا تبلیغ با محتوای قمه‌زنی ازجمله موضوعاتی است که دشمن با بهره‌گیری از آن سعی دارد تا چهره اسلام را خشن نشان دهد.

وی برگزاری برنامه‌های فرهنگی اعم از برپایی نمایشگاه عکس و به تصویر کشاندن ارادت خالصانه مردم را به سرور و سالار شهیدان در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان مؤثر خواند و افزود: برپایی چنین نمایشگاه‌هایی فرهنگ لطافت عاشورایی همراه با شور و شعورحسینی را به نمایش می‌گذارد.

وی فعالیت بیش از ۱۵۰ هیئت در سطح شهرستان قوچان را نشانه ارادت مردم این منطقه به امام حسین(ع) عنوان کرد و گفت: این موضوع به‌خوبی گواهی این مدعا است که فرهنگ و شور حسینی در سیره زندگی مردم ایران جاری و نمایان است و برخلاف تبلیغات سوء دشمن این تعدد هیئت‌ها و تکثر سوگواران حاصل تلاش دولت و یا حرکتی سازمانی نیست بلکه کاملاً خودجوش و مردمی است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار