رییس دانشگاه پیام نور استان فارس گفت: ثبت نام برای پذیرش بدون آزمون دانشجو در مقطع کارشناسی در این دانشگاه برای نیمسال دوم تحصیلی (بهمن 94) دوشنبه چهارم آبان ماه جاری در سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می شود و تا پنجشنبه هفتم آبان ادامه می یابد.
کد خبر: ۱۱۷۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹ 25 October 2015
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور فارس: عبدالرسول قرائتی افزود: داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت کرده بودند یا داوطلبانی که متقاضی جدید ثبت نام در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور شهرهای فارس هستند می بایست حداکثر تا پنجشنبه هفتم آبان ماه پس از مطالعه دفترچه راهنما در سایت سازمان سنجش نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته، اقدام کنند.

وی ادامه داد: دانش آموزانی که مدرک پیش دانشگاهی آنان تا 30 بهمن ماه اخذ خواهد شد نیز می توانند پس از ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org نسبت به دریافت دفترچه ثبت نام و سپس خرید کارت اعتباری به مبلغ 150 هزار ریال و بعد از آن رشته های مورد نظر خود در مراکز وواحدهای اطراف محل سکونت خود حداکثر تا 50رشته انتخاب کنند.

رییس دانشگاه پیام نور استان فارس گفت: داوطلبان همچنین می توانند به مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی بیان کرد: در شیراز داوطلبان می توانند به دانشگاه پیام نور شیراز واقع در شهرک گلستان، ساختمان شماره 2 دانشگاه پیام نور استان فارس واقع در میدان معلم، ابتدای خیابان همت جنوبی و یا ساختمان مدیریت استان واقع در خیابان ساحلی غربی مراجعه کنند.

قرائتی بررسی سوابق تحصیلی و معدل دیپلم و پیش دانشگاهی داوطلب را ملاک پذیرش فرد در رشته های مورد علاقه دانست و یادآور شد: داوطلبان براساس مندرجات دفترچه ثبت نام می توانند رشته و دانشگاه های پیام نور مراکزی که در شعاع 100کیلومتری محل سکونت و یا مراکز اطراف شهر محل تحصیل دبیرستان را براساس اولویت خود انتخاب کنند.

رییس دانشگاه پیام نور فارس اظهار کرد: پس از اعلام نتایج پذیرفته شدگان در آذر یا دی ماه از سوی سازمان سنجش، تحصیل دانشجویان از نیمسال دوم(بهمن ماه) در دانشگاه پیام نور آغاز می شود.

وی درباره شرایط و ضوابط لازم برای ثبت نام اظهارداشت: داوطلبانی که دارای مدرک دیپلم نظام قدیم، یا پیش دانشگاهی نظام جدید بوده و یا اینکه دانش آموز دوره پیش دانشگاهی هستند مجاز به ثبت نام دراین مقطع هستند. همچنین داوطلبانی که فاقد مدرک پیش دانشگاهی هستند اما مدرک کاردانی دارند نیز می توانند نسبت به ثبت نام برای دوره کارشناسی پیوسته اقدام کنند.

قرائتی اظهار کرد: داوطلبان در صورت داشتن هرگونه سووال، علاوه برتماس یا مراجعه حضوری به مراکز وواحدهای دانشگاه، می توانند از طریق سامانه پرسش و پاسخ دانشگاه به نشانی p.farspnu.ac.ir پاسخ سووالات خود را دریافت کنند.

به گفته رییس دانشگاه پیام نور فارس، امکان اخذ مدرک کارشناسی در مدت زمان 3 سال، تسهیلات رفاهی از جمله وام وتقسیط شهریه،امکان مهمان شدن دانشجو در مراکز و واحدهای دیگر و شرایط ویژه برای شاغلان از جمله مزایای ویژه دانشگاه پیام نور است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار