رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مأمور قلابی در تهران با ۱۰۰ فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۵۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸ 26 February 2024

به گزارش تابناک تهران، سردار کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت مشابه همراه با ضرب و جرح از اتباع کشورهای همسایه بررسی موضوع رسیدگی در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، فردی با استفاده از ۲ دستگاه خودروی سواری پژو و سمند با تردد در محدوده پایانه‌های مسافربری و مسافرکشی به بهانه‌های مختلف از مسافران که از اتباع کشورهای همسایه بودند زورگیری کرده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی هویت متهم را شناسایی کردند گفت: در گام بعدی کارآگاهان با اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه متهم را در غرب تهران شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی موفق به دستگیری این فرد در یک عملیات منسجم شدند.

وی افزود: متهم پس از انتقال به اداره پنجم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر ۱۰۰ فقره سرقت اعتراف کرد و ۱۵ مال باخته وی را شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر مال باختگان دیگر در اختیار کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار