کد خبر: ۱۱۵۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۶ 21 October 2015
به گزارش تابناک ایلام، هیات مرزبانی عراق به ریاست ظاهر نظمی الحسینی فرمانده مرزبانی منطقه 3 عراق پس از ورود به جمهوری اسلامی ایران، در نشست مشترکی با فرمانده مرزبانی استان ایلام راه های تامین امنیت زائران حسینی را در مرزهای مشترک مورد بحث و بررسی قرار دادند.
فرمانده مرزبانی منطقه 3 عراق در این نشست گفت: برای تامین امنیت زائران حسینی از مرز مهران تا کربلای معلی در ایام اربعین آمادگی کامل داریم.
نظمی الحسینی افزود: امنیت زائران حسینی از مرز مهران تا شهر کربلا با برنامه ریزی های صورت گرفته تامین می شود تا مشکلی برای این عزیزان به وجود نیاید.
وی اظهار کرد: از نظر حمل و نقل، اورژانس و گیت های بازرسی در مسیر شهر مرزی مهران تا کربلا آماده خدمات دهی به زائران هستیم و خوشبختانه هیچگونه مشکل امنیتی در این مسیر نداریم.
فرمانده مرزبانی استان ایلام هم با اشاره به هدف از برگزاری این نشست مشترک گفت: این نشست در راستای جلسات قبلی با طرف عراقی برای تامین امنیت زوار حسینی در روزهای محرم و ایام منتهی به اربعین برگزار شده است.
سردار لطفعلی پاکباز اظهار کرد: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته و احتمال افزایش تردد زائران از مرز مهران، نیروهای مرزبانی دو کشور در تلاش برای تامین امنیت زائران حسینی هستند.
وی افزود: زائران برای خروج از مرز مهران باید گذرنامه و روادید کشور عراق را همراه داشته باشند بنابراین از خروج افرادی که فاقد ویزا و گذرنامه باشند بشدت جلوگیری می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار