کد خبر: ۱۱۵۵۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰ 21 February 2024

به گزارش تابناک مازندران ، تبلیغات نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد روز ۵ شنبه سوم اسفند شروع می شود.

بر اساس گزارش مسئول کمیته کمیته اطلاع رسانی مرکز حوزه انتخابیه شهرستان قائمشهر، جواد مولایی قرا فرماندار و رئیس ستاد مرکز حوزه انتخابیه شهرستان قائمشهر، گفت: طبق ماده ۷۰ قانون مجلس شورای اسلامی در خصوص تبلیغات و شیوه های تبلیغی، تبلیغات قانونی نامزدهای نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد روز ۵ شنبه مورخه ۱۴۰۲/۱۲/۳ در حوزه انتخابیه شهرستان قائمشهر به صورت رسمی و قانون شروع می شود.

فرماندار شهرستان قائمشهر افزود: مطابق با این قانون، تبلیغات و شیوه های تبلیغی مجاز اعم از فضای حقیقی و مجازی منحصر به موارد مجاز در این قانون و قانون شفافیت و نظارت بر تامین مالی فعالیت های انتخاباتی در انتخابات مجلس شورای اسلامی مصوب ۱۳۹۸/۱۱/۶ است و مراجع اداری، انتظامی و قضائی موظف به برخورد با تبلیغات غیرمجاز هستند.

رئیس ستاد مرکز حوزه انتخابیه قائمشهر ضمن تاکید این مطلب که فعالیت تبلیغات انتخاباتی نامزدهای نمایندگی هشت روز قبل از روز اخذ رای آغاز و تا ۲۴ ساعت قبل از اخذ رای ادامه خواهد داشت، گفت: مطابق با تبصره ۴ ماده ۸۲ قانون، اندازه آثار تبلیغاتی نامزدها حداکثر ۷۰ در ۱۰۰ سانتی متر باید باشد و خارج از این قانون، مصداق تخلف جرائم انتخاباتی محسوب می شود و برابر قانون با آن برخورد خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: نامزدها باید قبل از آغاز تبلیغات قانونی انتخابات، روسای ستاد خود را به صورت رسمی و مکتوب به فرمانداری اعلام نمایند تا از بروز مشکلات احتمالی پیشگیری بعمل آید.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار