فرماندار اراک گفت: فرمانداری این شهرستان از هیچ نامزد انتخاباتی حمایت ندارد و خود را متعهد به برگزاری انتخابات سالم می‌داند.
کد خبر: ۱۱۵۵۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴ 21 February 2024

به گزارش تابناک مرکزی،امیر هادی روز چهارشنبه در نشست آموزشی و توجیهی عوامل اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری، افزود: همانگونه که دولت تاکید کرده که از هیچ حزب و فردی در عرصه انتخابات حمایت ندارد، این مهم با جدیدت در فرمانداری اراک نیز حاکم است.

وی بیان کرد: هر فردی متعهد به فعالیت در ستادهای انتخاباتی شده، باید امروز (چهارشنبه) انصراف خود را از شعبات اعلام کند.

رییس حوزه انتخابیه اراک، خنداب و کمیجان ادامه داد: انتخابات بزرگترین و مهمترین رویداد سیاسی، اجتماعی کشور است و همه باید برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این آزمون سیاسی و حضور پر صلابت مردم تلاش کنند.

هادی بیان کرد: چهار راهبرد ابلاغی مقام معظم رهبری در امر برگزاری انتخابات با جدیت دنبال می‌شود و به طور قطع مردم اراک در روز ۱۱ اسفندماه حماسه‌ای دیگر برای کشور، استان مرکزی و این شهرستان رقم می‌زنند.

وی اظهار کرد: تدابیر و هماهنگی‌های لازم برای امنیت انتخابات در این حوزه انتخابیه، اندیشیده شده است.

فرماندار اراک با تاکید بر اهمیت انتخابات ۱۱ اسفندماه، عنوان کرد: همه باید برای افزایش مشارکت در این عرصه تلاش جدی داشته باشند.

وی گفت: حدود هفت هزار نفر شامل عوامل اجرایی و نظارت، بازرسی، نیروهای امنیتی و انتظامی در امر برگزاری انتخابات حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب حضور دارند و ۳۴۰ شعبه اخذ رای در شهرستان اراک، آرای مردم را جمع‌آوری می‌کند.

رییس حوزه انتخابیه اراک، خنداب و کمیجان، احساس مسئولیت و دقت را به عنوان مهم‌ترین شاخصه مجریان در انتخابات عنوان کرد و افزود: رعایت قانون به‌عنوان فصل‌الخطاب در زمان انتخابات است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار