دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: نتایج نهایی آن دسته از داوطلبانی که درخواست تغییر حوزه انتخابیه را ثبت کرده بودند اول اسفند ماه اعلام می شود.
کد خبر: ۱۱۵۵۰۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹ 19 February 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، سعید رستگاری دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: براساس تقویم زمانبندی انتخابات، آندسته از داوطلبانی که تمایل داشتند حوزه‌های انتخابیه خود را تغییر دهند تا 25 بهمن ماه فرصت داشتند درخواست خود را به فرمانداری حوزه انتخابیه‌ای که ابتدا در آن ثبت نام کرده بودند تحویل دهند و مرکز حوزه انتخابیه بلافاصله مدارک و مستندات داوطلب را به همراه درخواست به مرکز حوزه انتخابیه مقصد ارسال کرده است.

رستگاری ادامه داد: هیأت‌های اجرایی و نظارت انتخابات درحال بررسی درخواست تغییر حوزه انتخابیه نامزدها هستند و نهایتا تا اول اسفندماه نتیجه این درخواست‌ها مشخص و به نامزدها اعلام می شود.

دبیر ستاد انتخابات استان یزد افزود: دوم اسفندماه آگهی اسامی نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منتشر می شود و نامزدها از سوم لغایت نهم اسفندماه فرصت دارند تبلیغات خود را انجام دهند.

رستگاری با اشاره به اینکه برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کل استان یک حوزه انتخابیه و مرکز آن فرمانداری شهرستان یزد است گفت: برای انتخابات مجلس خبرگان سه نفر به نام های سیدمحمد حسینی‌نسب، سیدمحمودرضا محصل همدانی و ابوالقاسم وافی تایید صلاحیت شده اند.

دبیر ستاد انتخابات استان یزد ادامه داد: دوره تبلیغات نامزد های انتخابات مجلس خبرگان رهبری از 25 بهمن‌ماه آغاز و تا نهم اسفند ماه فرصت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار