رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد گفت: به مناسبت دهه فجر بوستان آفتاب با مساحت 15 هزار مترمربع در این شهر به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۵۳۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹ 08 February 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، مسعود حبیبی با اشاره به توسعه فضای سبز شهری، گفت: همزمان با ایام‌ الله دهه فجر امسال، بوستان آفتاب با مساحت ۱۵ هزار مترمربع در شهرکرد به بهره‌برداری رسید.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد افزود: ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای محوطه بازی، ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای سیستم روشنایی و یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان برای عملیات عمرانی شامل جدول‌کاری، سنگ‌کاری و بلوک‌فرش این بوستان هزینه شده است.

وی اضافه کرد: همچنین کف‌پوش گرانولی، مجموعه بازی پلی‌اتیلن و ست ورزشی با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد در این بوستان نصب شده است.

حبیبی با بیان اینکه احداث و توسعه پارک‌های محله‌ای در سطح شهر موجب افزایش نشاط اجتماعی و سرانه فضای سبز شهری می‌شود و زمینه تفریح و سرگرمی شهروندان را فراهم می‌کند، اظهار داشت: هم‌اکنون ۲ بوستان ولیعصر جنوبی با مساحت ۵ هزار و ۳۶۰ مترمربع و جانبازان شمالی با مساحت ۶/۳ هکتار در دست احداث است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار