رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات کرمانشاه:
رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان کرمانشاه گفت: مدیران نباید در فضای انتخابات سوگیری داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۵۲۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱ 04 February 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محسن مفید صبح امروز یکشنبه (پانزدهم بهمن ماه) در جلسه ویژه پیشگیری از جرائم انتخاباتی مدیران که در سالن جلسات شهید قدوسی دادگستری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: نخستین موضوعی که باید مورد توجه قرار گیرد این است که ما بدانیم در چه نظامی مسئولیت را پذیرفته‌ایم، عدم فهم این موضوع ممکن است ما را دچار اشتباه کند.

وی افزود: این نظام در هدف و غایت با سایر حکومت ها ۱۰۰ درصد تفاوت دارد و اگر این امر را ندانیم سقوط کرده‌ایم، امام خمینی (ره) حفظ نظام اسلامی را از اوجب واجبات و از نماز بالاتر دانست، بنابراین باید بدانیم که این نظام با هدف تحقق آرمان‌های اخلاقی و انسانی شکل گرفته است.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: ما دارای نفس نباتی، حیوانی، عقلانی و الهی هستیم، تنها نظامی که در صدد پرورش رکن عقلانی و الهی در انسان‌ها است نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی خاطرنشان کرد: در انتخابات حرکت مدیران له و علیه نامزدهای انتخاباتی اشتباه بوده و یک حرام شرعی است، اگر من تخلفی را مرتکب شوم چگونه می‌توانم در برابر عدل الهی سربلند باشم؟ آنچه نزد ما است امانت بوده و صاحبان آن خداوند، امام زمان (عج) و مردم هستند و باید به حضرت ولی عصر (عج) برگردد.

مفید عنوان کرد: هدف این نظام آرمان‌های والایی است که عالی‌ترین معارف الهی باید در آن پیاده شود، آنچه در دست داریم باید برای اسلام هزینه کنیم، اگر با نگاه منفعت طلبانه و شخصی حتی فکر کنیم همه چیز را از دست داده‌ایم.

وی ادامه داد: باید مراقب باشیم که نگاه حزبی، شخصی و طائفه‌ای حاکم نشود و خلاف قانون و شرع عمل نکنیم، جانب داری در حوزه‌ای که قانون آن را جرم دانسته بسیار اشتباه است.

وی اضافه کرد: مشارکت حداکثری، امنیت و سلامت انتخابات باید هدف ما باشد، من و شما بیش از دیگران مخاطب این فراخوان هستیم، بستر را برای بصیرت افزایی، ترغیب و تشویق زیرمجموعه‌‌های خود فراهم کنید، به گونه‌ای که حتی تلنگری درست برای ارباب رجوع خودتان باشید، همچنین برنامه‌های بصیرتی و مجاهدت با تمام توان باید مد نظر باشد.

مفید اذعان کرد: امروز دشمن به دنبال این است که امید را از مردم گرفته و آنها را دلسرد کند و تمام رسانه خود را به کار گرفته که معادلات انتخابات را بر هم بزند و زمانی که موفق نشد آن را بی ارزش جلوه دهد، این وظیفه ما است که در این میدان وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهیم.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان کرمانشاه تشریح کرد: اگر کسی در جایگاه خود اهداف مذکور را پیگیری نکند عمل حرام مرتکب شده است، باید قدمی در راستای ایجاد مشارکت حداکثری حتی در فضای اداری خود برداریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار