معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت : بازارچه های عرضه محصولات مستقیم از مزرعه تا سفره در شهرستان های این استان راه اندازی می شود.
کد خبر: ۱۱۵۲۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵ 01 February 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ شهریار عباسی بیان داشت : در این بازارچه ها نیم نگاهی هم به عرضه چند محصول اساسی با قیمت مناسب برای مردم و همچنین تقویت فروش محصولات حاصل از صنایع دستی و اشتغال های خورد خانگی هم دیده می شود.

وی افزود : بر این اساس جلسات متعددی برگزار شده و خوشبختانه استان ایلام در استانهای پیشرو است و اقدامات لازم اعم از جانمایی و احداث مکان برای راه اندازی بازارچه در شهرستانهای استان فراهم شده است.

عباسی مطرح کرد : مدیرکل امور عشایری و مجموعه همکارانش به سرعت با همکاری سایر دستگاه های اجرایی زمینه‌ی لازم را برای ایجاد این بازارچه ها فراهم کرده اند و در شهرستان ایوان هم واقعا تلاش زیادی صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد : با همکاری مجموعه دفتر هماهنگی امور اقتصادی، دفتر امور شهری و روستایی معاونت عمرانی، میراث فرهنگی و گردشگری، شهرداری ها و فرمانداری‌ها ساز و کار لازم برای احداث بازارچه های از مزرعه تا سفره در همه شهرستانها در دست اقدام است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت:  اساس کار این طرح در حقیقت مبتنی بر ایجاد یک بازار مناسب برای تقویت اقتصاد عشایر و روستاییان و حذف واسطه ها استوار است./ع

 

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار