دبیر وسخنگوی ستاد انتخابات استان باحضور در فرمانداری رودسر گفت:
کد خبر: ۱۱۵۱۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲ 28 January 2024

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان جوادشفیعی ثابت مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری با حضور در فرمانداری رودسر درگفتگو با خبرنگارتابناک گیلان و ضمن بررسی فرآیند اقدامات و دیدار با فرماندار و معاونین و بخشداران شهرستان آخرین ابلاغیه های ستاد انتخابات کشور را مرور کرد.
دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گفت: طی روزهای آتی فرایند انتخاب نهایی عوامل اجرایی ۲۶۸۸ شعبه اخذ رای در ۴۶ هیات اجرایی به اتمام میرسد و یکماه قبل از شروع اخذ رای آموزش نمایندگان فرماندار و بخشدار و عوامل شعب با روشهای نوین انجام میگیرد.
شفیعی ثابت گفت: پس از اعلام نتایج نهایی بررسی صلاحیت خبرگان رهبری و داوطلبان مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۱۹ و ۲۰ بهمن اقدامات لازم برای بستر قانونی تبلیغات انجام خواهد گرفت داوطلبان باید رئیس ستاد انتخابات و آدرس ستادهای مجازی و حقیقی را به فرمانداری ها و ستاد انتخابات استان و هیات بررسی تبلیغات استانی مکتوب معرفی نمایند.
مدیرکل سیاسی و انتخابات گفت: هیات های نظارت و اجرایی و هیات های بررسی تخلفات انتخاباتی دادگستری ها در شهرستانها وظیفه رصد و بررسی و اقدام قانونی را پیگیری خواهند کرد و مردم شریف استان گزارش های خود را به این مجموعه های شهرستانی می توانند ارسال نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار