هیات اندیشه‌ورز پایگاه امام رضا(ع) نیروگاه شهید سلیمانی کرمان به منظور آشنايي بيشتر و تبادل تجربیات از نیروگاه شهیدسلیمی نکا بازديد كردند.
کد خبر: ۱۱۵۱۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۳ 27 January 2024

به گزارش تابناک مازندران به نقل از پایگاه مقاومت بسیج شهید عبادیان نیروگاه نکا، در این بازدید که بر اساس دستورالعمل حوزه مقاومت بسیج شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی و در دو روز برگزار شد اعضای هیات اندیشه ورز پایگاه مقاومت بسیج امام رضا(ع) نیروگاه شهید سلیمانی کرمان ضمن بازدید از واحدهای بخار، گازی و واحد بخار سیکل ترکیبی، با مدیران مرتبط در حوزه های تعمیرات، مهندسی و برنامه ریزی، بهره برداری و مالی و پشتیبانی در راستای افزایش تعامل و مشارکت فنی بین متخصصین دو نیروگاه نشست تخصصی برگزار کردند.

 

بازید اعضای هیات اندیشه‌ورز پایگاه امام رضا (ع) نیروگاه شهید سلیمانی کرمان از نيروگاه نکا  

در نشست حاشیه این بازدید مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق نکا، نیروگاه نکا را قطب ساخت داخل دانست و بیان داشت: بازدیدهای بین نیروگاهی بسیجیان متخصص فرصت مناسبی برای تبادل تجربیات و بارش افکار با تشریک مساعی در حل مشکلات نیروگاه ها است.

نوراله ادبی ضمن ادای احترام به مقام شامخ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی حوادث تروریستی اخیر کرمان را نتیجه اوج رذالت و درماندگی دشمنان و ترس از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین ملت آگاه ایران دانست.

در ادامه امین زندی فرمانده پایگاه امام رضا (ع) نیروگاه کرمان فضای فرهنگی نیروگاه را بی نظیر دانست و افزود: روابط حسنه بین کارکنان بسیجی این نیروگاه که مزین به دانش و مهارت است به برکت خون ۳۳ شهید سرافراز وعملکرد پیشکسوتان نیروگاه حاصل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار