رئیس کل دادگستری خراسان‌شمالی گفت: در تمام حوزه‌های انتخاباتی استان در حال حاضر هیچ‌گونه جرم و تخلفی که منجر به تشکیل پرونده شود حادث نشده است.
کد خبر: ۱۱۵۱۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳ 26 January 2024

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی، حجت الاسلام رضا براتی‌زاده، رئیس کل دادگستری خراسان‌شمالی در همایش پیشگیری از وقوع جرائم و تخلفات انتخاباتی استان اظهار کرد: رعایت قوانین و مقررات انتخاباتی در تمامی مراحل به‌عنوان فصل الخطاب کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی است و برای اینکه شاهد انتخاباتی پرشور، رقابتی و سالم و بدور ازهر گونه تنش، جرائم و تخلفات باشیم لازم است همگان بایسته‌های قانونی را رعایت و بر اساس موازین قانونی رفتار و عمل کنند.

وی با اشاره به ابلاغ کلیه مقررات قانونی راجع به مبحث انتخابات به نامزد‌های انتخاباتی گفت: همه مسئولان و مدیران باید با یک همکاری و هم افزایی مناسب مقدمات برگزاری انتخابات را به بهترین شکل ممکن فراهم سازند.

رئیس کل دادگستری خراسان‌شمالی افزود: در این بحبوحه دستگاه قضایی نیز در راستای پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی تمام تلاش خود را در این راستا انجام خواهد داد.

حجت الإسلام والمسلمین براتی زاده ضمن قدردانی از تمام کاندیدا‌ها و نامزد‌های انتخاباتی از حیث حضور در عرصه این رقابتی، گفت: این میدان، قواعد و قوانین و مقرراتی دارد که چنانچه همگان در چارچوب آن حرکت کنند علاوه بر مشارکت حداکثری شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور، با شکوه و سالم و در عین حل رقابتی باشیم.

رئیس کل دادگستری استان خراسان‌شمالی بیان داشت: در تمام حوزه انتخاباتی استان در حال حاضر هیچ‌گونه جرم و تخلفی که منجر به تشکیل پرونده شود حادث نشده است.

وی تصریح کرد: کاندید‌ها باید این را بدانند که برای تبلیغات و معرفی عملکرد‌ها و دستاوردها، صرفا شایستگی‌ها و توانمندی‌های خود را به مردم نشان دهند و از تخریب، تخدیش و توهین به شخصیت و بی احترامی نسبت به دیگر کاندیدا‌ها به شدت اجتناب نمایند.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار