مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان از توزیع ۳ هزار دستگاه وسیله گرمایشی بین مددجویان استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۰۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸ 24 January 2024

تابناک خوزستان: جمال شیبه امروز (۴ بهمن‌ماه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه توزیع لوازم گرمایشی با هدف تامین بخشی از اقلام ضروری نیازمندان انجام می‌شود، اظهار کرد: ۳ هزار دستگاه وسیله گرمایشی شامل بخاری و آبگرمکن با مشارکت نیکوکاران و قرارگاه حضرت ابوالفضل(ع) سپاه خوزستان تهیه شده و بین نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام(ره) خوزستان با اولویت خانواده‌های ساکن در مناطق محروم و روستایی توزیع می‌شود.

وی افزود: کمک به تامین لوازم ضروری زندگی مددجویان یکی از برنامه‌های کمیته امداد امام (ره) است و به این منظور هر ساله با شروع فصل سرد سال، تعدادی لوازم گرمایشی به نیازمندان و مددجویان مناطق محروم و سردسیر اهدا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان ادامه داد: خدمات کمیته امداد بر اساس نیازسنجی انجام‌شده و با استفاده از ظرفیت‌های موجود به ویژه بهره‌گیری از مشارکت‌های مردمی و هم‌افزایی خیران حقیقی و حقوقی به مددجویان تحت حمایت عرضه می‌شود.

وی عنوان کرد: خیران می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به دفاتر امداد یا مراکز نیکوکاری با مشارکت ارزشمند خود در تهیه و توزیع اقلام گرمایشی، لبخند محبت و مهربانی بر لبان نیازمندان بنشانند.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار