استاندار یزد:
استاندار یزد منابع انسانی توانمند و نخبگان را مهمترین ثروت این استان دانست و گفت: اهتمام جدی مجموعه استان بر فراهم سازی زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای برتر و نخبگان یزدی متمرکز خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۴۸۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲ 11 January 2024

 نشست مشترک استاندار یزد با اعضای مجمع خیرین نخبه پرور استان به منظور بررسی مسائل مختلف حوزه نخبگان برگزار شد.
 
استاندار یزد در این نشست با بیان اینکه منابع انسانی توانمند، نخبگان و استعدادهای برتر مهمترین ثروت استان یزد هستند، اظهار کرد: استان یزد به لحاظ نسبت نخبگان به جمعیت، رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.

مهران فاطمی در ادامه تصریح کرد: اهتمام جدی مجموعه استان بر فراهم سازی زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای برتر و نخبگان یزدی متمرکز خواهد بود.
 
وی با تاکید بر اینکه منظور از نخبگان، صرفا افراد با رتبه برتر در کنکور سراسری نیستند، یادآور شد: همه کسانی که دل در گرو ایران و یزد داشته و از اندیشه خلاقانه و نوآورانه ای برای پیشرفت کشور برخوردار هستند، نخبه محسوب می‌شوند.
 
فاطمی در ادامه با اشاره به تشکیل «مجمع خیرین نخبه پرور استان» به همت دفتر نخبگان و با حضور جمعی از پیشکسوتان عرصه تولید و صنعت، گفت: مهمترین هدف این مجمع کمک به شناسایی و شکوفایی استعدادهای برتر به ویژه در مناطق کمتر برخوردار و در حوزه هایی نظیر آموزش و پرورش است.   
 
عالی‌ترین مقام اجرایی استان در بخش دیگری از سخنان خود از تامین بخشی از منابع مالی جهت کمک به مجمع خیرین نخبه پرور و بنیاد نخبگان استان، از محل مسئولیت‌های اجتماعی خبر داد.
 
فاطمی در پایان خاطرنشان کرد: دو جایزه سالانه در استان طراحی شده تا به استعدادهای برتر، اندیشه ورزان برتر و افراد صاحب ایده به صورت موضوعی و تخصصی، اعطا شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار