به منظور رسیدگی به مشکلات خطوط و بررسی خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی تبریز ملاقات عمومی با مردم در مساجد محلات سطح شهر تبریز برگزار می شود.
کد خبر: ۱۱۴۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵ 19 October 2015

به گزارش تابناک تبریز ، شمس الله فیروزیان با اعلام این خبر گفت: به منظور رسیدگی به مشکلات خطوط و بررسی خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی با حضور معاونین اتوبوسرانی ملاقات عمومی با مردم در مساجد محلات سطح شهر تبریز برگزار می شود.

فیروزیان تصریح کرد: به عنوان کارگزاران مردم در شرکت واحد اتوبوسرانی بر خود این وظیفه را واجب نموده ایم که زحمت حضور ارباب رجوع در محل ساختمان مرکزی و هزینه های مرتبط را از شهروندان کاسته و با برنامه ریزی انجام یافته ،مدیران اتوبوسرانی در مساجد در خدمت مردم عزیز باشند.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی با اشاره به مزایا و برکات این طرح گفت: علاوه بر رسیدگی حضوری به امورات مرتبط با شهروندان در حوزه حمل و نقل عمومی ، وضیعت خدمات رسانی نیز برای خود مدیران اتوبوسرانی در مسیر ها و مناطق مختلف شهر مشخص شده و این می تواند در برنامه ریزیهای آتی ناوگان حمل و نقل عموممی در جهت ارتقاء خدمات اتوبوسرانی کمک موثری واقع شود.

فیروزیان تصریح کرد: این جلسات با حضور معاونین اجرایی، خصوصی سازی، مدیران گشت نظارت ،مناطق اتوبوسرانی و مسئول شرکت بهره برداری بخش خصوصی و همچنین با حضور هئیت امنا، انجمن اسلامی، امام جماعت و فرمانده پایگاه مساجد برگزار و صورت جلسه کاری و تعیین زمان مورد نیاز برای رفع مشکلات با امضاء طرفین تنظیم می گردد.

تكريم و گرامي داشتن مردم در تمامي اديان و فرهنگ ها جايگاه والايي دارد و تمام بزرگان دين و صاحبان انديشه بر آن تاكيد نموده اند. رعايت حرمت انسان ها بنيادي ترين ارزش نظام اسلامي است. بين رضايت مردم و رضايت خداوند و بين تكريم انسان ها و تكريم خداوند، ارتباط مستقيمي وجود دارد. در جهان بيني اسلامي راه خدا از ميان خلق مي گذرد يعني بدون تكريم انسان ها و جلب رضايت آن ها رضايت و بندگي خدا امكان پذير نيست.

گفتنی است جلسات مذکور در مسجد معجزلر واقع در خیابان استاد جعفری و مسجد جامع روستای اسفهلان برگزار گردیده است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :