حجت الاسلام والمسلمین علیرضا محیطی در حاشیه بازدید از پل اطاقور
کد خبر: ۱۱۴۷۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳ 04 January 2024

از پیگیری های فرماندار و دادستان شهرستان و تلاش های شهردار جهادی و میدانی این شهرقدردانی کرداز پیگیری های فرماندار و دادستان شهرستان و تلاش های شهردار جهادی و میدانی این شهرقدردانی کرداز پیگیری های فرماندار و دادستان شهرستان و تلاش های شهردار جهادی و میدانی این شهرقدردانی کرداز پیگیری های فرماندار و دادستان شهرستان و تلاش های شهردار جهادی و میدانی این شهرقدردانی کرداز پیگیری های فرماندار و دادستان شهرستان و تلاش های شهردار جهادی و میدانی این شهرقدردانی کرد

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا محیطی در حاشیه بازدید از پل اطاقور از توابع شهرستان لنگرود، ضمن قدردانی از پیگیری های فرماندار و دادستان شهرستان و تلاش های شهردار جهادی و میدانی این شهردر گفتگو با خبرنگارتابناک گیلان، اظها کرد: از مسئولان می خواهیم نهایت همکاری را با شهردار اطاقور داشته باشند تا این پروژه عام المنفعه به سرانجام برسد.
وی پل اطاقور را یک پروژه مهم و راهبردی در منطقه دانست و افزود: این پل شهرهای زیادی را به هم متصل می کند و بسیار استراتژیک است.
امام جمعه کومله، در ادامه به پتانسیل های فراوان بخش اطاقور اشاره کرد و گفت: در کنار ظرفیت های تولیدی و صنعتی، اطاقور می تواند در صنعت گردشگری میزبان سرمایه گذاران از سراسر کشور و دنیا باشد.
حجت الاسلام محیطی از مسئولان خواست از سرمایه گذاران حمایت کنند و گفت: اقتصاد منطقه و استان با سرمایه گذاری رونق می گیرد.
وی همچنین بر لزوم ثبت ملی جشنواره خیکی پنیر اشاره کرد و یادآور شد: این جشنواره ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی منطقه بوده و امیدواریم با ثبت ملی آن، شاهد برگزاری با شکوه تر جشنواره سالانه خیکی پنیر باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار