معاون توسعه زیست بوم ستاد اجرایی کشور:
معاون توسعه زیست بوم دانش بنیان بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کشور از ایجاد و راه اندازی مرکز نوآوری بنیاد برکت در استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۶۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵ 03 January 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ مهدی ایثاری نیا در دیدار با معاون اقتصادی استاندار ایلام، اظهار کرد: روحیه کار آفرینی در ایلام غریب واقع شده لذا بر همه دستگاه های مسئول واجب و ضروری است که در این راستا تلاش جهادی کنند و در این حوزه بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به صورت جدی وارد عمل می‌شود.

وی، با بیان اینکه استان ایلام غنی از نخبگان و سرمایه های انسانی است، افزود: باید در زمینه کار آفرینی و نواوری ظرفیت سازی کنیم و از نخبگان در این زمینه استفاده شود تا موجب رونق کسب و کار در استان و در نتیجه موجب توسعه همه جانبه شود.

معاون توسعه زیست بوم دانش بنیان بنیاد برکت ستاد اجرایی کشور با اشاره به اینکه وقتی فضای نواوری در استان ایجاد می‌شود قطعا جوانان نخبه و دلسوز پای کار می آیند، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم فضای رشد نواوری و حمایت از جوانان استان ایجاد کنیم.

ایثاری نیا با بیان اینکه استارت آپ‌ها باید در استان ایلام گسترش یابند تا به فضای کسب و کار های نوین کمک کنند، تصریح کرد: ایجاد فضای استارت آپی و رونق کسب و کار مشکلات ایلام را حل می‌کند.

وی، به ضرورت ورود مهارت های جدید به بازار کار استان تاکید کرد و گفت: نخبگان مهارتی زیادی در استان ایلام وجود دارد که باید از این ظرفیت برای توسعه استفاده شود و اگر به معنای واقعی مورد حمایت قرار بگیرند برای جامعه آینده ساز هستند.

معاون توسعه زیست بوم دانش بنیان بنیاد برکت ستاد اجرایی کشور افزود: ایجاد انگیزه و حمایت از جوانان بسیار مهم است و اگر به این قشر اهمیت داده شود قطعا مانند هشت سال دفاع مقدس در زمینه اقتصاد هم خط شکن خواهند بود.

وی با بیان اینکه ظرفیت های بنیاد برکت برای توسعه ایلام پای کار می آید، خاطرنشان کرد: به جد پیگیری ایجاد مرکز نواوری بنیاد برکت برای ایجاد رونق کسب و کار در استان هستیم./ح

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار