رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد گفت: بنا داریم که مردم شهر در تصمیم گیری ها و در اجرای بسیاری از برنامه های فرهنگی شهر مشارکت داشته باشند تا دقت و نظارت بر کیفیت برنامه و عملیات ها افزایش یابد.
کد خبر: ۱۱۴۶۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۹ 01 January 2024
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، حجت‌الاسلام حیدری رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه نظامنامه مردمی سازی شهرداری یزد یکی از مباحثی که در دستورکار کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قرار دارد افزود: این نظام نامه به زودی اجرا خواهد شد و در سال آینده ردیف اعتبار ویژه ای برای مردمی سازی و رفع نیاز محلات در بودجه شهرداری اختصاص می یابد.
 
وی ادامه داد: نامگذاری و پایش اطلاعات معابر نیز یکی دیگر از موضوعاتی که از ابتدای دوره ششم به صورت جدی پیگیری شد. بسیاری از معابر شهر دچار نقص در آدرس دهی بود و مستلزم یک پایش، که از بین حدود ۲۰ هزار معبر، بیش از ۵ هزار معبر پایش شد و ۱۰۰۰ معبر نامگذاری شد.
 
حجت الاسلام حیدری مطرح کرد: از همشهریان درخواست می شود چنانچه در محل خود شاهد معبری با نقص آدرس یا عدم نامگذاری هستند از طریق دبیرخانه های شهرداری یا سامانه نامگذاری اطلاع رسانی تا در اسرع وقت برای حل موضوع شهرداری اقدام کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار