استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اعتبارات بحران، دور اول سفر و مسئولیت اجتماعی نفت به صورت عادلانه بین دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان‌ها توزیع شده است.
کد خبر: ۱۱۴۶۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱ 30 December 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری بعدازظهر امروز در جلسه شورای عالی برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری گفت: اعتبارات بحران، دور اول سفر و مسئولیت اجتماعی نفت به صورت عادلانه بین دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری و شهرستان‌ها توزیع شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از دور اول سفر رئیس‌جمهور به این استان ابلاغ شده که در این جلسه مقرر شد هر کدام از دستگاه‌ها از اداره مرکز خودشان جذب بودجه را پیگیری کنند.

وی با اشاره به اعتبار تهاتر نفت، افزود: این اعتبارات در حوزه ساخت و ساز جاده‌ها و آبرسانی هزینه شده است.

حیدری اضافه کرد: بر اساس ماده ۵۶ اعتباری بالغ بر یک هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان برای چهارمحال و بختیاری تصویب شد که به مرور به این استان تزریق می‌شود.

وی بیان کرد: با موافقت وزیر نفت ۲ هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان از ردیف مسئولیت اجتماعی به صورت عادلانه بین شهرستان‌ها تزریق می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: با توجه به اینکه بارندگی امسال کمتر از سال قبل است باید پروژه‌ها عمرانی انجام شود و کار‌های ستادی، توافق‌نامه‌ها و مناقصات تا شورای آینده مشخص و گزارش داده شود.

وی گفت: فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی تا ۱۵ دی‌ماه پروژه‌های قابل بهره‌برداری را در سامانه منتاک ثبت کنند تا در دهه فجر افتتاح شوند.

حیدری خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش با همکاری دستگاه‌های مربوطه، مدارس محله منظریه و طرح نهضت ملی مسکن را به صورت جدی پیگیری کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار