مدیر کل محیط زیست استان ایلام؛
مدیر کل محیط زیست استان ایلام گفت : در سال جاری برای توسعه فعالیت‌های محیط زیست در بخش‌های مختلف در سال جاری ۲۲ میلیارد تومان اعتبار به محیط زیست استان ایلام اختصاص یافته است.
کد خبر: ۱۱۴۵۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰ 30 December 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ علیرضا محمدی افزود : سال گذشته نیز بیش از ۱۲ میلیارد تومان در حوزه محیط زیست استان در بخش‌ های مختلف هزینه شده است.

وی بیان داشت : این هزینه شامل خرید تجهیزات پایش آنلاین ایستگاه‌های سنجش ذرات گرد و غبار، حفاظت و نگهداری پروژه نهالکاری منطقه حفاظت شده کولک، خرید تانکر، ساخت آبشخور، آبرسانی به حیات وحش، تعمیر و تجهیز پاسگاه‌های مرزی از جمله این اقدامات بوده است.

محمدی ادامه داد :  خرید تجهیزات خودرویی، تجهیز پاسگاه‌های محیط بانی، خرید تجهیزات اطفای حریق، ساخت اسکله شناور از دیگر اقدامات محیط زیست استان طی سال گذشته بوده است.

وی  عنوان کرد : برای تجهیز ایستگاه‌های سنجش ذرات گرد و غبار و تجهیز و راه‌اندازی آزمایشگاه اداره کل و شهرستان‌های ایوان، آبدانان و چرداول بیش از ۴۸ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

محمدی  گفت :  تیم‌های گشت و کنترل در مناطق تحت حفاظت به ۱۷ گروه افزایش یافته و در کنار این تیم‌ها از ظرفیت انجمن‌های مردم‌نهاد زیست محیطی و دوستداران محیط زیست نیز استفاده شده است./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار