افزایش مدت ماندگاری مسافران و زائران حرم امن رضوی در استان سمنان در حالی به‌عنوان یک ضرورت مطرح می‌شود که استاندار سمنان پیش‌تر گفته بود: مدت زمان ماندگاری مسافران در استان مناسب نیست.
کد خبر: ۱۱۴۴۵۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶ 21 December 2023

به گزارش تابناک سمنان، حسن عربی، مسؤول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرخه در نخستین جلسه ستاد خدمات سفر نوروز ۱۴۰۳ شهرستان سرخه، بر لزوم افزایش کیفیت خدمات‌دهی تأسیسات گردشگری به مسافران و زائران و همکاری تمام دستگاه‌ها اجرایی و خدمات‌رسان برای افزایش مدت ماندگاری مسافران و زائران در استان تأکید کرد.

وی افزود: برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائران لازم است تا عملکرد سال گذشته بررسی شود.

عربی گفت: در خصوص ساماندهی سرویس‌های بهداشتی نیز کمیته‌ای با محوریت میراث فرهنگی تشکیل‌شده است تا با بررسی سرویس‌های بهداشتی، با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی برای رفاه حال مسافران اقدامات لازم انجام شود.

در این نشست، بر لزوم نظارت بر مجتمع‌های خدمات رفاهی و رستوران‌های بین‌راهی و انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از تصادفات جاده‌ای و کاهش آن تأکید شد.

به گزارش فارس؛ سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پیش‌تر در آیین تجلیل از فعالان و پیشکسوتان میراث فرهنگی استان سمنان گفته بود: مدت زمان ماندگاری مسافران در استان سمنان، مناسب و قابل‌توجه نیست.

وی تصریح کرد: نبود زیرساخت‌های گردشگری و عدم معرفی ظرفیت‌های گردشگری و تفریحی استان سمنان از علل تقلیل ماندگاری گردشگران است.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار