مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد: آب نقاط قطع شده یاسوج وصل شد.
کد خبر: ۱۱۴۴۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶ 19 December 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، امید صالحی در گفتگو با رسانه‌ها گفت: از بعد ازظهر روز گذشته (دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲) خط انتقال ۴۰۰ میلیمتر آبرسانی به مناطق مختلف یاسوج در ورودی سروک دچار شکستگی شد.

وی گفت: به سرعت خط لوله آبرسانی این منطقه که وظیفه تأمین آب اکبرآباد، نجف آباد، سروک، خلف آباد تا کردلاغری را عهده دار بود، تماما ً پایش و عملیات حفر نقطه دچار حادثه شده شروع شد.

صالحی ادامه داد: حجم شکستگی و البته سایز لوله و فشاری که در خط انتقال وجود داشت در نهایت کنترل و به سرعت وسایل و تجهیزات بازسازی این خط انتقال تهیه شد.

مدیرعامل آبفا گفت: برای اطمینان از سلامت این خط لوله و اتصال انشعابات مردم مجبور شدیم با حساسیت جدی کار را به پیش ببریم و با تمام توان بدون اینکه شب را همکاران عملیاتی ما به خانه بروند کار اصلاح و مرمت انجام شد.

امید صالحی گفت: با توجه به حساسیت مراکز بهداشتی و درمانی و خدماتی که با امنیت و سلامت مردم سر و کار داشتند به صورت تمام وقت در همه ساعات آبرسانی سیار با این اولویت انجام شد.

وی ضمن عذرخواهی از بابت قطعی ایجاد شده و قدردانی از صبر و بردباری شهروندان مناطق مختلف یاسوج، گفت: این اتفاق البته چند نکته داشت اول اینکه آب ارزشمند‌ترین و حیاتی‌ترین لازمه حیات است که در فقدان آن ارزشش و ضرورت صرفه جویی در آن بیشتر خودنمایی می‌کند و بعد آنکه پیش بینی مخزن ذخیره آب و تانکر برای همه منازل و واحد‌های خدماتی و درمانی بسیار با اهمیت و اولویت دار است و البته بروز رسانی و تجهیز تیم‌های عملیاتی ما نیز نکته مهمی است که البته کار را شروع کردیم و به زودی ساماندهی نهایی این مسأله را خواهیم داشت.

جزئیات عملیات آبی ۲۴ ساعت در یاسوج

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار