رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد گفت: خط تولید و تجهیز چاپ بسته‌بندی تولیدات دارویی و خط جدید صحافی بسته‌بندی دارویی در چاپخانه یاقوت سبز بروجرد افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۴۲۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹ 09 December 2023

به گزارش تابناک لرستان، حمید آقایی افزود: ۳۰ چاپخانه با اشتغالزایی ۱۶۰ نفر در شهرستان بروجرد فعالیت می‌کنند، یاقوت سبز، بزرگترین چاپخانه غرب و جنوب کشور نیز در بروجرد می‌باشد.

وی اظهار داشت: از تعداد ۳۰ چاپخانه، هفت چاپخانه در چاپ افست، پنج چاپخانه دیجیتال، ۱۶ چاپخانه چاپ عریض و ۲ چاپخانه روی خط تولید فعالیت می‌کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد گفت: اخیرا نیز خط تولید و تجهیز چاپ بسته‌بندی تولیدات دارویی و خط جدید صحافی بسته‌بندی دارویی در چاپخانه یاقوت سبز بروجرد افتتاح شد.

آقایی افزود: چاپخانه یاقوت سبز بروجرد با ۶۲ نیروی کار فعال، بزرگترین چاپخانه غرب و جنوب کشور است.

وی اظهار داشت: چاپخانه یاقوت سبز زاگرس از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را آغاز کرد و هم اکنون با ظرفیت ۶۸ ورق ماشین چاپ و تجهیزات کامل لیتوگرافی، دایکات و جعبه چسبانی در زمینه تولید انواع جعبه با فونت بریل، برجسته کاری، یو وی موضعی و طلاکوب، بروشورو برچسب‌های ساده و چسبدار دارویی فعالیت می‌کند.

وی بیان کرد: این واحد چاپخانه‌ای در فضایی به مساحت ۳ هزار و ۶۰۰ متر مربع ساخته شده و با ۲۵ دستگاه مختلف چاپ ۲.۵ و ۴.۵ ورقی افست چهار رنگ و سیستم قبل از چاپ لیتوگرافی پلیت ستر و سیستم فول‌آپشن بسته‌بندی به بیش از ۱۴ شرکت دارویی در کشور خدمات ارائه می‌دهد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد گفت: مدیرعامل چاپخانه یاقوت سبز در سال ۱۴۰۰ به عنوان کارآفرین برتر کشوری معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت، افتخاری که در طی چهار دهه گذشته، برای نخستین بار به نام استان لرستان و شهرستان بروجرد رقم زده شد.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار