جشنواره فرهنگی ورزشی حجاب با رقابت بیش از 220 تن از همسران و فرزندان کارکنان به میزبانی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۴۱۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰ 04 December 2023

به گزارش تابناک رضوی، حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق، در حاشیه برگزاری این جشنواره گفت: شرکت کنندگان در این جشنواره در 6 رشته‌ با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی افزود: هرچه فضای مطلوبی برای تعالی خانواده های کارکنان ایجاد کنیم که گروهی و خانوادگی باشد، شرایط رشد و پیشرفت برای آنها مهیاتر خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده با اشاره به رهنمود های رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص تحکیم و تقویت بنیان خانواده، اظهار کرد: هدف اصلی این جشنواره، ترویج سبک زندگی در خانواده است.

وی تصریح کرد: موضوع شادابی و نشاط از دیگر اهداف این جشنواره است، چرا که در جامعه پرشور، جوانان در کنار خانواده‌ های خود از این فضاها استفاده می‌کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در ادامه بیان کرد: خانواده اولین نهاد تربیتی است که پیش از مدرسه در امر تربیت نقش به‌ سزایی دارد و در فرهنگ دینی ما نیز موضوع خانواده مورد توجه بوده است و اگر بین مدرسه و خانواده پیوند اساسی ایجاد کنیم فرصت‌ های تربیتی هم فراهم می‌شود.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه برنامه فوق با محوریت همسران و فرزندان کارکنان است، و از آنجا که امروز کشور درگیر موضوعی به نام عفاف و حجاب است، شعار (بانوی ایرانی، مظهر پاکدامنی) برای این مسابقات انتخاب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار