معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: موسسات خیریه باید به بحث آموزش و توانمندسازی توجه ویژه کنند به طوری که با آموزش‌های مفید و کاربردی مددجوهای خود را توانمند کنند و روزی برسد که تمام این مددجویان خود خیر باشند.
کد خبر: ۱۱۴۱۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳ 02 December 2023

به گزارش تابناک اردبیل، رضا قاسمیان ظهر امروز در آیین تکریم از موسسات خیریه که در مجتمع لاله برگزار شد، اظهار کرد: موسسات خیریه باید به بحث آموزش و توانمندسازی توجه ویژه کنند به طوری‌که با آموزش‌های مفید و کاربردی مددجو‌های خود را توانمند کنند و روزی برسد که تمام این مددجویان خود خیر باشند.

وی افزود: موسسات خیریه خلا‌ءهای موجود در خصوص اجرای عدالت و کرامت در جامعه را پُر می‌کنند که این اقدام بسیار قابل تقدیر بوده است.

معاون سیاسی استانداری اردبیل عنوان کرد: بیش از ۲۰۰ نوع حکومت در جهان ادعا دارند که برای تحقق امنیت، رفاه و آزادی تلاش می‌کنند، اما نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران علاوه بر سه مورد ذکر شده در راستای ایجاد عدالت ۱۰۰ درصدی و کرامت و عزت انسانی نیز تلاش می‌کند و در همین خصوص موسسات خیریه کمک حال مسوولان ذی‌ربط است.

قاسمیان عنوان کرد: استان اردبیل مقام اول کشور در حوزه شبکه‌سازی تشکیل خیریه‌ها را کسب کرد که این موضوع نشانگر روحیه بالای خیری و از خودگذشتگی را در استان اردبیل نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: عزت و کرامت یکی از مهم‌ترین اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و در راستای تحقق این موضوع همه جامعه دست به دست هم داده و تلاش می‌کند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار