امام جمعه بروجرد گفت: در بین داوطلبان مجلس کسانی باید انتخاب شوند که نماینده در تراز انقلاب باشند.
کد خبر: ۱۱۴۱۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰ 01 December 2023

به گزارش تابناک لرستان، حجت‌الاسلام سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان افزود: فرمانده نیروی دریای سپاه در اخبار اعلام کرد، ناو هواپیمابر آمریکا به تمام سوالات ما با زبان فارسی جواب داد بعدا اجاره ورود به خلیج فارس را دریافت کرد.

وی اظهار داشت: قدرت ایران باعث شد ناو هواپیمابر آمریکا بدون اجازه نتواند وارد خلیج فارس شود.

امام جمعه بروجرد گفت: رژیم صهیونیستی پایبند به ارزش‌های انسانی نیست و در میدان جنگ حریف رزمندگان فلسطینی نمی‌شود و به مناطق مسکونی و بیمارستانی حمله می‌کند.

حسینی افزود: امیدواریم به زودی رزمندگان حزب‌اله و جبهه مقاومت ضربات محکمی بر پیکره رژیم صهیونیستی وارد کنند.

وی اظهار داشت: مردم فلسطین مظلوم هستند و در قرآن و روایات است که به مظلومان باید کمک کنیم، مردم فلسطین مسلمان هستند و واجب است که از آنان دفاع کنیم، مبارزه با ظالم نیز واجب است رژیم صهیونیستی ظالم است و باید با آن مبارزه کنیم.

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به اینکه فلسطین عضو جبهه مقاومت است گفت: وظیفه ماست که به رزمندگان فلسطین کمک کنیم تا دشمن نابود شود، دفاع از فلسطین دفاع از شیعیان لبنان و یمن و سوریه و عراق است، اگر با رژیم صهیونیستی مقابله نکنیم آنان وارد کشور ما خواهند شد دشمن مشترک مسلمانان رژیم صهیونیستی است و باید با آنان مبارزه کنیم.

حسینی با اشاره به سالروز شهادت آیت‌اله‌مدرس افزود: شهید مدرس یک عالم مجاهد بود که به تنهایی در برابر طاغوت ایستاد او در برابر نمایندگان خودفروخته مجلس آن زمان ایستاد، او در روشنگری مردم نقش مهمی داشت.

وی اظهار داشت: در بین داوطلبان مجلس کسانی باید انتخاب شوند که مانند شهید مدرس باشند از جهت مردمی بودن و صداقت داشتن و ساده زیست بودن، این یک وظیفه شرعی است که نماینده در تراز انقلاب انتخاب و راهی مجلس شود.

وی همچنین با اشاره به سالروز شهادت میرزا کوچک خان جنگلی بیان کرد: میرزا کوچک خان جنگلی قیامی ایرانی و اسلامی را به راه انداخت، قصد تشکیل حکومت اسلامی بود او تا آخرین لحظه مقاومت کرد و هیچگاه عقب نشینی نکرد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به سالروز تصویب قانون اساسی گفت: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران برگرفته از قرآن و سیره پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) است.

حسینی افزود: در کشور ما همه واجب است قانون را رعایت کنیم و به قانون احترام بگذاریم.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به روز دانشجو گفت: دانشجو موتور محرک جامعه است شرکت‌های دانش بینان از دانشجویان نخبه هستند که افتخارآفرینی می‌کنند.

وی بیان کرد: در طول ۳۵ سال که کار علمی توسط جوانان دانشمند و نخبه در ایران آغاز شده دانشجویان مومن انقلابی و نخبه موفقیت‌های بسیاری به دست آورده و در جهان رتبه‌های برتر را کسب کردند.

وی اظهار داشت: رهبری فرمود باید چنان کار و تلاش کنیم که در آینده اگر کسی خواست علوم را فرا بگیرد لازم باشد تا زبان فارسی را فرا بگیرند.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار