نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: تفکر بسیجی، ضامن امنیت و پیشرفت ایران اسلامی و راهگشای مشکلات جامعه است.
کد خبر: ۱۱۳۹۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶ 24 November 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه، مفهوم بسیج، را مفهومی فراتر از فعالیت های نظامی دانست و گفت: روحیه بسیجی موجب اتحاد، انسجام، همدلی و پیشرفت و تعالی انقلاب اسلامی است و این تفکر بسیجی است که با رویکردی انقلابی و جهادی، علاوه بر ایجاد و حفظ امنیت، در عرصه های محرومیت زدایی، شاخص های توسعه در مناطق محروم را نیز افزایش می دهد.

حجت الاسلام  المسلمین سیدمهدی قریشی همچنین بسیج مستضعفین را ذخیره لایتناهی انقلاب اسلامی و مایه خیر و برکت برای کشور معرفی کرد.

خطیب نماز جمعه ارومیه همچنین ایستادگی و مقاومت مردم بی دفاع فلسطین در برابر رژیم غاصب اسرائیل را نشأت گرفته از تفکر بسیجی دانست و با اشاره به اقدامات صهیونیسم برای تضعیف جبهه مقاومت گفت: ترور دانشمندان هسته ای ایران، یکی از اقداماتی است که نشان می دهد صهیونیسم و حامیان غربی اش، با تحریم های ناجوانمردانه و تلاش برای تضعیف ایران به دنبال زورگویی و چپاول دیگر کشورها هستند اما به کوری چشمشان، ایران و جبهه مقاومت روز به روز به سمت قله های پیشرفت در حال حرکت است.

 

امام جمعه ارومیه در بخش دیگری از سخنان خود مسئولان کشور را به مبارزه جدی با قاچاق کالا و مردم را به استفاده از کالای ایرانی توصیه کرد و گفت: مهار تورم، با افزایش تولید و پویاتر شدن اقتصاد کشور میسر می شود و همه در این مسیر نقشی بر عهده داریم.

 

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی سخنران پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه بود.

سردار محمدحسین رجبی نیز در سخنرانی خود تشکیل بسیج با درایت و دور اندیشی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را نشانگر بصیرت سیاسی ایشان دانست و گفت: امروزه امتداد فرهنگ مقاومت و بسیج به فلسطین و نوار غزه رسیده است و محور مقاومت برگرفته از این فرهنگ با اقتدار پیش می رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار