رئیس شورای اسلامی استان خراسان رضوی:
رئیس شورای اسلامی استان خراسان رضوی گفت: برخورداری از یک قانون ناقص، بهتر از بی‌قانونی است ولی در عین حال، قانون درآمدهای پایدار نیازمند اصلاحاتی به منظور ارتقاء اثربخشی است.
کد خبر: ۱۱۳۹۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳ 24 November 2023

به گزارش تابناک رضوی، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو در نشست هم‌اندیشی اعضای شورای عالی استان‌ها که به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد، اظهارکرد: وظیفه و رسالت ما، تلاش در جهت ارتقاء جایگاه شورای عالی استان‌هاست و برگزاری این نشست، با همین هدف است.


وی با بیان اینکه نقش‌آفرینی شورای عالی استان‌ها، به عنوان عالی‌ترین ساختار در نظام شورایی کشور، باید پررنگ‌تر و بهتر از گذشته باشد، گفت: البته پیشرفت‌های بسیاری در این زمینه داشته‌ایم ولی همچنان باید در جهت ارتقاء جایگاه این شورا تلاش کنیم‌.


رئیس شورای اسلامی استان خراسان رضوی افزود: اهداف قانونگذار و احکام اسلامی از تشکیل شوراها، به ویژه شورای عالی استان‌ها را باید با جدیت دنبال کنیم تا اتفاقات خوبی را برای کشور رقم بزنیم.


حاجی‌بگلو با بیان اینکه یکی از موضوعات مبتلابه امروز مدیریت‌های شهری و روستایی، قانون درآمدهای پایدار است، تصریح کرد: در زمان ابلاغ این قانون، نقدهای زیادی به آن وارد کردیم ولی در عین حال باور داریم که از بی‌قانونی بهتر است و باید به سمت اصلاح آن برویم‌.


وی گفت: یکی از پیش‌بینی‌های قانون درآمدهای پایدار، عناوین جدید در بودجه شهرداری‌هاست که باید توسط شورای عالی استان‌ها تصویب و سپس از سوی وزیر کشور ابلاغ شود.


حاجی‌بگلو با بیان اینکه ملاک عملکرد و اقدامات ما در شورای عالی استان‌ها، قوانین و مقررات هستند، افزود: اینکه هرآنچه وزارت کشور به شورای عالی ارسال می‌کند را تایید و تصویب کنیم، پسندیده نیست و جایگاه شورای عالی باید حفظ شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار