فرمانده گروه ۴۱۱ مهندسی رزمی نیروی زمین ارتش گفت: ارتباط ۵۰ روستای منطقه شاهیوند با احداث پل شهدای ارتش توسط گروه ۴۱۱ مهندسی رزمی بروجرد برقرار شده است.
کد خبر: ۱۱۳۹۲۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴ 21 November 2023

به گزارش تابناک لرستان، امیر سرتیپ دوم علیرضا نقی‌زاده ظهر امروز در جمع کارکنان گروه ۴۱۱ مهندسی رزمی بروجرد که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد افزود: احداث جاده دسترسی در روستای صعب العبور «چال فهره» به «چین» در شهرستان الیگودرز نیز توسط گروه مهندسی رزمی ۴۱۱ بروجرد یک اقدام مهم در راستای منویات مقام معظم رهبری در محرومیت زدایی و مردم‌یاری بوده است.

وی خاطرنشان کرد: ارتش‌انقلابی، بسیجی وار و جهادی وارد عرصه خدمت به مردم شده و در قلب مردم جای باز کرده است.

فرمانده گروه ۴۱۱ مهندسی رزمی نیروی زمینی ارتش گفت: امام خمینی (ره) ۲۹ فروردین را روز شادی بندگان خدا و یاس دشمنان اسلام نامید و اعلام کرد که کشور به ارتش نیاز دارد و این ارتش، ارتش اسلام است.

نقی‌زاده افزود: پس از حمایت امام (ره) از ارتش، ارتش نیز در صحنه‌های مختلف نشان داده است که لیاقت حمایت امام (ره) را داشته است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری ۲ شاخصه برای ارتش مطرح کردند، تصریح کرد: نخستین شاخصه این است که ارتش باید دارای هدف مقدس و والایی باشد که این شاخصه در ارتش ما با هدف اعتلای کلمه توحید هویدا شده است و دومین شاخصه این است که ارتش باید در قلب مردم جا داشته باشد و خوشبختانه در حال حاضر ارتش توانسته در قلب مردم کشور جای بگیرد.

فرمانده گروه ۴۱۱ مهندسی رزمی نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران که مجهز به سلاح ایمان است با تخصص و تعهد بالا از همه ارتش‌های جهان والاتر است.

نقی‌زاده افزود: ارتش در همه صحنه‌های مهم انقلاب در کنار ملت ایران بوده و خواهد ماند.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار