سفیر جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان گفت: مقامات جمهوری آذربایجان اعلام کرده‌اند هیچ‌گونه خللی در فعالیت گمرک بیله‌سوار به وجود نخواهد آمد.
کد خبر: ۱۱۳۹۲۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳ 21 November 2023

به گزارش تابناک اردبیل، سیدعباس موسوی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان در نشست با استاندار اردبیل با اشاره به اهمیت ویژه گمرک بیله سوار اظهار کرد: در ملاقات‌های صورت‌گرفته با مسؤولان جمهوری آذربایجان، نظرات قاطع دولت ایران درباره تداوم فعالیت جدی گمرک بیله‌سوار رسماً به طرف مقابل اعلام شده است.

وی افزود: این موضوع به طورجدی پیگیری می‌شود و مقامات جمهوری آذربایجان هم اعلام کرده‌اند هیچ‌گونه خللی در فعالیت گمرک بیله‌سوار به وجود نخواهد آمد.

ضرورت پیگیری صادرات چمدانی از بیله‌سوار و اجرای بارانداز ریلی پارس‌آباد

سید حامد عاملی، استاندار اردبیل نیز در این نشست با اشاره به نظر قاطع دولت مبنی بر توسعه و رونق گمرک بیله‌سوار اظهار کرد: انتظار می‌رود سفارت کشورمان در باکو ضمن پیگیری صادرات چمدانی از گمرک بیله‌سوار، از هرگونه تحت‌الشعاع قرار گرفتن این گمرک در توافقات با جمهوری آذربایجان جلوگیری کند.

وی تصریح کرد: عملیاتی شدن پروژه بارانداز ریلی پارس‌آباد از دیگر موضوعات مهم بوده که نیازمند پیگیری سفارت جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان است.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار