مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر از اجرای طرح «احسان حسینی» همزمان با ایام ماه محرم و صفر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲ 20 October 2015
مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر از اجرای طرح «احسان حسینی» همزمان با ایام ماه محرم و صفر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس؛علی کولیوند با اشاره به برنامه‌های کمیته امداد ملایر در بخش‌های مختلف در راستای خدمات‌رسانی به نیازمندان و مددجویان زیر پوشش این نهاد اظهار کرد: یکی از برنامه‌های این نهاد اجرای طرح احسان حسینی همزمان با ماه محرم و صفر است.

وی افزود: طرح احسان حسینی با هدف دستگیری از نیازمندان و مددجویان زیر پوشش این نهاد با همکاری هیئت‌های مذهبی از نذورات نیکوکاران در ایام محرم و صفر اجرا می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر با اشاره به اجرای موفق این طرح در سال‌های گذشته گفت: مردم نیکوکار شهرستان ملایر در قالب طرح احسان حسینی، سال گذشته بیش از 12 میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی به نیازمندان و مددجویان زیر پوشش کمیته امداد ملایر داشتند.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود امسال نیز کمک‌های مردم در این طرح به بیش از 20 میلیون تومان برسد، یادآور شد: این کمک‌ها از اول محرم شروع و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

کولیوند از اجرای طرح حامی‌یابی در ماه محرم و صفر خبر داد و افزود: در حال حاضر یک‎هزار و 803 یتیم زیر پوشش این نهاد بوده که دارای 6 هزار و 959 حامی هستند.

وی با اشاره به استقرار پایگاه‌ه‍ای حامی‌یابی کمیته امداد در مراسم شیرخوارگان حسینی برای جذب حامی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود در ایام محرم و صفر بیش از 150 نفر جذب حامی داشته باشیم.

مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر گفت: در حال حاضر بیشترین برنامه جذب حامی در طرح محسنین است که امیدواریم خیرین و نیکوکاران مانند گذشته کمیته امداد را در کمک به نیازمندان یاری کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار