امام جمعه بروجرد گفت: دولت با کارهای زیربنایی خوبی که انجام داده مردم را به نظام دلگرم کرده است.
کد خبر: ۱۱۳۸۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۸ 17 November 2023

به گزارش تابناک لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در خطبه‌های نماز جمعه بروجرد بیان کرد: تخریب بیمارستان‌ها و کشتار زنان و کودکان و کادر درمانی اوج جنایت رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهد.

وی اظهار داشت: ریشه این جنایت‌ها حرام‌زادگی و حرام‌خواری رژیم صهیونیستی است، اسرائیل نمی‌تواند جنگ را ادامه دهد و حزب‌الله از شمال وارد شده و به شدت آنها را به هلاکت می رساند.

امام جمعه بروجرد گفت: ادامه این جنگ به ضرر آنهاست و جبهه مقاومت توان خود را به کار گرفته و عرصه را بر آنها تنگ کرده است.

حسینی عنوان کرد: سفر رئیس جمهور به استان چهارمحال بختیاری و استقبال مردم نشان می‌دهد مردم به نظام علاقمند و مدافع انقلاب هستند و از سوی دیگر دولت با کارهای زیربنایی خوبی که انجام داده مردم را به نظام دلگرم کرده است.

امام جمعه بروجرد گفت: لرستان نتوانسته به خاطر ضعف مدیریت پیشرفت کند، وقتی مدیری ضعیف است چرا عوض نمی‌شود؟

حسینی افزود: استان لرستان مظلوم است در حالی که ما مدیران قوی داریم اگر در استان کم کار شده به خاطر ضعف مدیران است و دولت در جابجایی مدیران ضعیف دقت نماید.

وی بیان کرد: برخی مدیران ضعیف هستند و تقوای لازم را ندارد و به جای اینکه برداشته شود، جابجا می‌شود و این مشکلی را حل نمی‌کند.

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار  گفت: حضرت زینب(س) بزرگترین پرستار بود، او در کربلا هم عزادار و هم پرستار کودکان و امام بیمار بود.

حسینی افزود: پرستاری شغل بسیار سختی است و پرستاران حضرت زینب(س) را الگوی خود قرار دهند، اگر پرستاران صبر کنند ثواب و فضیلت زیادی دارد. 

امام جمعه بروجرد با اشاره به آغاز هفته بسیج گفت: بسیج یک گروه نیست بلکه یک فرهنگ است و فرهنگ آن ایمان و اعتقاد و مدیریت جهادی است.

حسینی افزود: بسیج فرهنگ ایثار و قناعت و شجاعت است، بسیج فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) است.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار