اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام رتبه یک ارزیابی شاخص‌های عمومی و اختصاصی ادارات صمت استان‌های سراسر کشور را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۱۱۳۸۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰ 17 November 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ رضا محمدرحیمی گفت : اداره کل صمت استان ایلام با اخذ 880 امتیاز شاخص‌های اختصاصی و یک هزار و880 امتیاز شاخص‌های عمومی موفق به کسب وضعیت عالی و صدرنشین ادارات صمت استان‌های کشور در هردو بخش عمومی و اختصاصی شد. 

وی با بیان اینکه مقوله ارزیابی عملکرد و بررسی نحوه فعالیت سالیانه هر دستگاه و یا سیستم فعال می تواند منجر به ایجاد رقابت، افزایش کارایی نیروی انسانی و همچنین پویایی مجموعه شود،تاکید کرد: تهیه نقشه راه، تدوین برنامه جامع و هدف گذاری نقاط دستیابی با توجه به اتکا به نیروی انسانی کارآمد و موثر در اجرای ماموریت‌های تعریف شده دستگاه، امکان ارزیابی ها را آسان و نتایج حاصله را قابل قبول می کند.  

مدیرکل صمت استان ایلام ادامه داد: اداره کل صمت استان ایلام در راستای دستیابی به اهداف ماموریت هایی محوله، اقدامات فنی و اساسی را انجام داده و  قرارگرفتن در جمع سه استان برتر کشور و کسب عناوین اول در همه شاخص های مورد ارزیابی نشان دهنده انتخاب صحیح مسیر و پایبندی به فرایندهاست. 
 

محمدرحیمی تاکید کرد: طی سال‌های اخیر مقوله ارزیابی عملکردها توانسته جایگاه خود را در میان بخش‌های دولتی و خصوصی پیدا کند. وی تاکید کرد: دستیابی به صدر جدول رقابت ها بسیار راحت‌تر از حفظ جایگاه و تکرار رتبه‌ها است، بنابراین اداره کل صمت استان ایلام توانسته در چند سال متوالی همچنان در صدردستگاه های برتر باقی بماند و اهتمام جدی مجموعه همکاران برتکرار این موفقیت‌ها معطوف گشته است./ع

 

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار