مدیرکل گمرک کرمانشاه:
مدیر کل گمرک استان کرمانشاه گفت: ایجاد گمرک پتروشیمی در تسریع و تسهیل صادرات محصولات پالایشگاه و پتروشیمی های کرمانشاه مفید است.
کد خبر: ۱۱۳۸۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۹ 16 November 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، علی اصغر عباس زاده در حاشیه بازدید از پتروشیمی بیستون در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان کرمانشاه با دارا بودن پالایشگاه و چندین پتروشیمی فعال، یکی از قطب های این صنعت در کشور است و از جایگاه مناسبی برخوردار است.

وی افزود: بنابراین از حیث صادرات محصولات نفتی و پتروشیمی نیز در کشور شرایط مطلوب و ممتازی را داراست لذا مجموعه گمرکات استان کرمانشاه آمادگی خدمت رسانی را دارد.

مدیرکل گمرک استان کرمانشاه تصریح کرد: در صورت اختصاص مکانی مشترک و مورد موافقت پالایشگاه و پتروشیمی های فعال استان کرمانشاه و با فراهم کردن بسترهای مورد نیاز با تخصیص نیرو و کارشناس گمرکی بصورت خدمات فوق العاده گمرکی در صادرات محصولات پالایشگاه و پتروشیمی های کرمانشاه ارائه خدمت کند.

وی گفت: ارائه خدمات فوق العاده گمرکی در این مکان، در سرعت بخشی به فرایند تشریفات گمرکی محصولات و فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی استان نقشی تاثیر گذار خواهد داشت.

مدیر کل گمرک کرمانشاه در بخشی دیگر از سخنان خود ارائه تسهيلات وخدمات گمركي به واحدهاي توليدي، تعامل و همکاری هرچه بیشتر با تولید کنندگان و صادرکنندگان خوشنام را از رویکرد های گمرک اعلام کرد.

وی افزود: از آنجا که گمرک سازمانی بین المللی است و روانسازی و ارائه تسهیلات گمرکی در سر لوحه کار این سازمان است لذا گمرک ایران نیز در راستای اجرای قوانین منطقه ای و فرا منطقه ای خود ضمن ایفای نقش ملی خود از نظر اینکه از چرخه جهانی نیز عقب نماند در انجام وظایف بین المللی نیز گام‌های مثبت و مفیدی را برداشته باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار