مسوول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان اردبیل از برگزاری دهمین دوره جشنواره جهادگران علم و فناوری در استان اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۷۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷ 14 November 2023

به گزارش تابناک اردبیل، فاضل احدی امروز با بیان اینکه جشنواره جهادگران علم و فناوری هر سال برگزار شده و امسال ۲۹ آبان ماه دهمین دوره آن برگزار خواهد شد، اظهار کرد: این جشنواره به منظور تجلیل از اندیشه ورزان و پژوهشگران برتر قشر‌های بسیج اساتید، دانشجویی، طلاب، جامعه پزشکی، صنعت، عمران، کشاورزی، فرهنگیان، دانش آموزان و زنان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه انتخاب برترین‌های این جشنواره طبق سنجه‌های پژوهشی در هر قشر ارزیابی می‌شوند، افزود: در این جشنواره فناور و غرفه برتر نیز انتخاب و معرفی خواهد شد.

مسوول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان اردبیل با اشاره به اهداف این جشنواره تصریح کرد: جشنواره جهادگران با هدف جریان‌سازی علم و فناوری در جامعه و همچنین نشان دادن دستاورد‌های انقلاب اسلامی، تقویت روحیه خودباوری و ایجاد انگیزه در بین جوانان برگزار می‌شود.

احدی بیان کرد: نمایشگاه جانبی از محصولات فناورانه با همکاری دانشگاه‌های استان، پارک علم و فناوری استان اردبیل، مرکز رشد دانشگاه محقق اردبیلی در کنار این جشنواره هر سال برگزار می‌شود و امسال نیز مقرر شد در ۲۸ آبان این نمایشگاه به مدت ۲ روز برگزار شود.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان اردبیل در پایان تصریح کرد: در این جشنواره از برگزیدگان رویداد ایده‌پردازی نیز تجلیل خواهد شد و علاوه بر تجلیل از این ایده‌ها نیز حمایت‌های مادی و معنوی نیز از این ایده‌ها انجام می‌شود.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار