مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: بیشترین بارش طی این مدت از رامسر حدود 254 میلی‌متر بوده است.
کد خبر: ۱۱۳۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸ 18 October 2015
به گزارش تابناک مازندران نوربخش داداشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در شهرستان ساری، اظهار کرد: پیرو اطلاعیه شماره 14 مورخه 22 مهر و اخطاریه شماره هشت مورخه 23 مهرماه امسال اداره‌کل هواشناسی مازندران از عصر پنج‌شنبه با تقویت جریانات سرد و مرطوب شمالی و عبور امواج تراز میانی جو از روی سواحل جنوبی دریای خزر از سمت غرب استان شرایط برای بارندگی مهیا شد و بارش‌ها به‌تدریج به مناطق مرکزی و شرقی استان گسترش پبدا کرد.
وی با اشاره به بارش حدود 36 ساعت در آسمان مازندران، افزود: این بارندگی‌ها تا شنبه‌شب ادامه داشت که در غرب مازندران بارش‌ها قابل ملاحظه بود.
مدیرکل هواشناسی مازندران بیان کرد: بیشترین بارش طی این مدت از رامسر حدود 254، نوشهر 114، بابلسر 41، سیاه‌بیشه 24 و ساری 14 میلی‌متر بوده است.
داداشی اضافه کرد: همچنین طی این مدت بیشترین وزش باد در نوشهر حدود 47 کیلومتر بر ساعت اتفاق افتاد.
وی با اعلام اینکه دمای هوای مازندران حدود پنج تا 12 درجه کاهش یافت، اضافه کرد: همچنین در مناطق سردسیر و کوهستانی استان بارش برف اتفاق افتاد.
مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه طی این مدت دریای مازندران مواج و طوفانی بود، گفت: پیش‌بینی ما این است که دریای مازندران امروز نسبتاً مواج از اواخر روز با کاهش موج همراه باشد.
داداشی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود از امروز تا روز سه‌شنبه آسمان مازندران با استقرار جوی نسبتاً پایدار عمدتاً صاف تا نیمه‌ابری باشد.
وی در پایان گفت: براساس نقشه‌های امروز هواشناسی پیش‌بینی می‌شود روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری بارش‌های پراکنده در استان اتفاق بیفتد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار