رئیس دانشگاه آزاد یزد در حکمی احمد شجري را به عنوان رئيس جدید دانشکده علوم پزشکي علي بن ابيطالب دانشگاه آزاد اسلامي واحد يزد معرفی کرد.
کد خبر: ۱۱۳۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵ 18 October 2015

به گزارش تابناک یزد،اسلامی، رئیس دانشگاه آزاد یزد در حکمی احمد شجري را به عنوان رئيس جدید دانشکده علوم پزشکي علي بن ابيطالب دانشگاه آزاد اسلامي واحد يزد معرفی کرد.

 

احمد شجري، رئيس جديد دانشکده پزشکی علي ابن ابيطالب دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: قرار گرفتن دانشکده در ردیف بهترين دانشگاه هاي کشور چشم انداز ماست.

 

وی افزود: قرار گرفتن دانشکده در رنکينگ بهترين دانشگاه هاي کشور از مهمترين چشم انداز ما است.
 

وي خاطرنشان کرد: در اهداف کلان اميدواريم بتوانيم با همدلي اساتيد و همچنين جذب هيأت علمي بيشتر برنامه هاي آموزشي و پژوهشي بيشتر و بهتري را در دانشکده اجرايي نماييم.
 

 

شجري در ادامه با بيان اينکه دانشکده علي بن ابيطالب در جايگاه خوبي قرار دارد، گفت: چشم انداز ما براي دانشکده اين است که با همکاري اساتيد، هيأت علمي و دانشجويان بتوانيم دانشکده را در رنکينيگ بهترين دانشگاه هاي کشور قرار دهيم.
 

رئیس دانشکده علوم پزشکي علي بن ابيطالب دانشگاه آزاد اسلامي واحد يزد از مهمترين برنامه هاي ما اين است که بتوانيم با ايجاد بيمارستان هاي آموزشي دانشجويان بيشتري در زمينه تخصصي آموزش دهيم.
 

لازم به ذکر است، هم اکنون دانشکده علوم پزشکي علي بن ابيطالب دانشگاه آزاد اسلامي واحد يزد داراي 1200 دانشجو در دو رشته پزشکي عمومي و پرستاري در مقاطع ليسانس و دکتر است که در سال گذشته تعداد 48 دانشجو از اين دانشکده فارغ التحصيل شده اند و پیش از این نیز سادات اخوی، بود که از سمت خود استعفا کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار