جانشین مرزبانی استان گلستان از کشف 28 هزار و 600 نخ سیگار قاچاق و دستگیری متهم درحوزه استحفاظی هنگ مرزی اترک خبرداد.
کد خبر: ۱۱۳۷۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶ 12 November 2023

به گزارش تابناک گلستان، سرهنگ احمد علی شهمرادی بعدازظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در پی اخبار واصله از منابع مخبرین مبنی بر قاچاق سیگار از حوالی نوار مرز و از آن طریق به داخل گمرک و جاسازی در بار‌ها و انتقال به کشور ترکمنستان، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پاسگاه مرزی شهید سلیمانی قرار گرفت.

جانشین مرزبانی استان گلستان با اشاره به اشراف اطلاعاتی مرزبانان و شناسایی و تحت نظر داشتن سوژه مورد نظر افزود: مأموران پاسگاه شهید سلیمانی مرزی طی رصد و پایش منطقه از طریق دوربین سداد، پس از هماهنگی با سلسله مراتب و مقام قضایی، در معیت فرمانده دسته اطلاعات رزم اقدام به گشت‌های نامحسوس شبانه در محل‌های از پیش تعیین شده کردند.

وی ادامه داد: این مأموران در اطراف گمرک یک مرزنشین را در حال انتقال بسته‌های مشکوک از سمت دیوار ضلع شرق گمرک به داخل آن را مشاهده که با اقدام به موقع ماموران، وی دستگیر و پس از بازدید تعداد ۲۸ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار از متهم کشف و ضبط شد.

شهمرادی یادآور شد: در اجرای این ماموریت سازمانی پس از هماهنگی با مقام قضایی، سیگار‌های مکشوفه به همراه متهم جهت سیر مراحل قانونی به پاسگاه شهید سلیمانی انتقال، پرونده در این خصوص تشکیل و موضوع از طریق پاسگاه و مرجع قضایی تحت رسیدگی است.

جانشین مرزبانی استان گلستان گفت: مرزبانان این مجموعه با تلاش و حساسیت بالا با هرگونه جرایم مرزی از جمله ورود و خروج غیر مجاز، شکارچیان غیر مجاز، مشروبات الکلی و ... مقابله خواهند کرد.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار