مدیرکل میراث‌ فرهنگی اصفهان خبر داد:
تابناک: مدیرکل میراث ‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: در 5 ماهه نخست سال نسبت به سال گذشته از نظر ورود گردشگر با رشد 30 درصدی روبرو بوده‌ایم.
کد خبر: ۱۱۳۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲ 18 October 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، فریدون اللهیاری ، با اشاره به ورود گردشگران خارجی به اصفهان اظهار داشت: نسبت به سال گذشته در 5 ماهه نخست سال نسبت به سال گذشته از لحاظ ورود گردشگر با رشد 30 درصدی روبه‌رو بوده‌ایم.

وی افزود: بیشترین گردشگران از کشورهای اروپائی مانند فرانسه، آلمان، ایتالیا و اسپانیا بوده‌اند.

مدیرکل میراث ‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: قطارهای گردشگری مرتب وارد اصفهان می‌شوند که با خود مسافران و گردشگران خارجی را به اصفهان اعزام می‌کنند.

وی بیان کرد: با افزایش ورود گردشگر به اصفهان امیدوار هستیم تا با این چرخه به صنعت صنایع دستی و هم‌چنین صنعت گردشگری اصفهان که دارای پتانسیل بالایی در این زمینه است، کمک شایانی شود.

به گزارش تسنیم، قطارهای گردشگری بیشتر از کشورهای اروپایی شامل اتریش، مجارستان، آلمان و همچنین از کشورهای قاره اقیانوسیه نظیر استرالیا، نیوزلند و از آمریکای شمالی و جنوبی شامل کانادا و پرو است؛ که پیش از این نیز مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان از ورود 20 قطار گردشگری حامل گردشگران اروپایی و آمریکایی در سال 2015 به اصفهان خبر داد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار