کلنگ احداث ۳۶ واحد کارگاهی در ناحیه صنعتی خوشناموند در شهرستان کوهدشت آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۳۷۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲ 10 November 2023

به گزارش تابناک لرستان، فرزاد محمدی ظهر امروز در آئین کلنگ‌زنی احداث ۳۶ واحد کارگاهی در ناحیه صنعتی خوشناموند این شهرستان اظهار کرد: سال گذشته با پیگیری‌های استاندار و تیم اقتصادی استان، ۵ واحد فروسیلیلس و فروسلیلس منگنز در شهرک‌های صنعتی استان با اعتباری بالغ بر ۲۵۰۰ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۵۰۰ نفر ایجاد شد.

وی خاطرنشان کرد: در یکی از این واحد‌های صنعتی سرمایه‌گذاری توسط یک شرکت چینی صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان با بیان اینکه در حوزه زیرساخت‌ها تا کنون ۴۲۰ میلیارد تومان در قالب ۹۸ پروژه در عرصه شهرک‌های صنعتی استان تعریف شده، افزود: در زمینه برق و گاز نهضت جهادی انجام گرفته، به طوری که برق شهرک‌های صنعتی در سنوات گذشته ۱۳۰ مگاوات بود، اما در یک سال گذشته ۷۳ مگاوات قرارداد منعقد کردیم و در مدار اجرایی عملیاتی است.

محمدی ادامه داد: همچنین در حال حاضر تمام شهرک‌های صنعتی استان از نعمت گاز برخوردارند و تنها شهرک صنعتی رومشکان است که تا پایان سال به مدار خواهد پیوست.

وی با بیان اینکه در حوزه تملک نیز ۲۰۸ هکتار زمین در حوزه شهرک‌های صنعتی تملک شده‌اند، گفت: تمام شهرک‌های صنعتی ما در حال حاضر آسفالت و یا در حال نهضت اسفالت هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی افزود: این مجموعه در راستای حمایت از واحد‌های تولیدی کوچک اقدام به ساخت واحد‌های کارگاهی در زمین‌هایی به مساحت ۱۵۰ تا ۳۰۰ متر مربع کرده است.

محمدی بیان داشت: این موضوع باعث تسریع در امر راه‌اندازی واحد‌های کوچک تولیدی و همچنین ایجاد اشتغال پایدار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این واحد‌های کارگاهی در شهرک‌های صنعتی خرم‌آباد ۲و ۳، شهرک صنعتی الیگودرز، منطقه ویژه اقتصادی لرستان، دورود ۱ و ناحیه صنعتی خوشناموند قرار دارند.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار